• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Denijsw

Detailing rookie
7 aug 2020
3
15
60
Vaassen
Hallo
Mijn naam is willem de nijs,getrouwd en 2 kinderen.
Ik ben echte Alfa Romeo fan.en al een paar jaar met een restauratie van een GTV bezig.op dit moment ben ik een schade van mijn 166 het repareren en gelijk de rest van de caroserie aan het polijsten en daarna in een laksealing aan het zetten.ben lid van dit forum om kennis op te doen omdat wat poetsen betreft ik nogal wat vragen had.
20200408_202949.jpg
20191005_162903.jpg
20180723_182355.jpg
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Welkom op het forum! Volgens mij zie ik nog wat swirls in de bodem van het flesje. Ik denk dat je beter kan opschalen naar een halve liter dan verdwijnen ze zo... benieuwd naar het resltaat na spuiten. Blijft het de originele kleur?
 
  • Leuk
Reactions: Denijsw en Expje87
Welkom!

Mooie wagens en een fantastische werkplek (of is die niet van jou)

Mijn hart gaat altijd sneller kloppen bij Alfa (20 jaar Italiaans gereden) succes met het nog mooier maken van deze wagens.
 
Welkom op het forum! Volgens mij zie ik nog wat swirls in de bodem van het flesje. Ik denk dat je beter kan opschalen naar een halve liter dan verdwijnen ze zo... benieuwd naar het resltaat na spuiten. Blijft het de originele kleur?
Yep de originele kleur ,doe gelijk alles weer spik en span maken. de binnen en buitenkant .
1 seconde niet opletten en je hebt een week werk
Ach dat hoort ook bij een hobby .