Ik ben Edwin 45 jaar jong uit het oosten van het land.
Ik rij in een BMW E91 325i touring en mijn vrouw een Citroen C1.
Ben altijd al een voorstander geweest van een schone en verzorgende auto en probeer dit maar
is met een peuter en een tiener
.
Standaard is elke zondag wassen (met de hand) of auto stofzuigen en binnenkant schoonmaken.
Maar omdat mijn vrouw een beetje flauw van me werd omdat ik al een tijdje er over had een detailing machine
te willen kopen heeft ze voor mij een heel pakket van stipt gekocht ( een gegeven paard mag je niet in de bek kijken)
Nu lees ik alleen maar het eene na het andere negatieve berichten hierover.
Nu ben ik wel van plan om andere pasta's en pad's erbij te gaan kopen.
Hopelijk kan ik ervaring en kennis op doen via deze forum en wellicht straks meer schoonmaak producten kan scoren om
mijn hobby verder uit te bereiden.
Ik rij in een BMW E91 325i touring en mijn vrouw een Citroen C1.
Ben altijd al een voorstander geweest van een schone en verzorgende auto en probeer dit maar
is met een peuter en een tiener
Standaard is elke zondag wassen (met de hand) of auto stofzuigen en binnenkant schoonmaken.
Maar omdat mijn vrouw een beetje flauw van me werd omdat ik al een tijdje er over had een detailing machine
te willen kopen heeft ze voor mij een heel pakket van stipt gekocht ( een gegeven paard mag je niet in de bek kijken)
Nu lees ik alleen maar het eene na het andere negatieve berichten hierover.
Nu ben ik wel van plan om andere pasta's en pad's erbij te gaan kopen.
Hopelijk kan ik ervaring en kennis op doen via deze forum en wellicht straks meer schoonmaak producten kan scoren om
mijn hobby verder uit te bereiden.