• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen!

TJ-Brnk

Detailing trainee
21 apr 2023
27
40
Vechtdal
Hee allemaal!

Zojuist aangemeld, dus gelijk maar even voorstellen. De naam is Tom en woonachtig in de gemeente Hardenberg.

Motor en auto fanaat en mag altijd graag zorgen dat de auto's en motoren er gepoetst en strak bij staan. Hoe meer ik mij erin verdiepte hoe interessanter het werd. Om die reden onlangs maar eens wat spullen aangeschaft.

- Kraus Shinemaster s15 Polisher
- Clay lube en klei van Meguiars
- Verschillende polijstpads, van heavy cut tot finish pad (Chemical guys) en polijstpasta (Menzerna)
- En een Ceremic wax.

Samen met de andere spullen lijkt mij dit een leuk setje om eens wat mee te gaan oefenen. Mijn vrouw heeft een geweldig mooie, ontzettend vale gele Opel...:yum. Dus daar zal wel winst op te behalen zijn.

Mochten er tips en trucs zijn, die neem ik altijd graag ten harte. Kan het resultaat alleen maar beter van worden.
 
  • Leuk
Reactions: PA27506