• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Maho

Detailing rookie
27 apr 2023
11
15
Hallo mensen,

Ik ben Maho en ben al een tijdje op het forum aan het meelezen. Door de vele informatie heb ik al wat producten aangeschaft via de shop hier.

Ik rij zelf een Mercedes E klasse van eind 2018, welke ik vorig jaar van buiten compleet in de beschermende PPF folie heb laten zetten.

Ben hier zeer tevreden over. Bijvoorbeeld vogelpoep veeg je er zo af. Opgedroogd of niet. Ook heeft t al voorkomen, dat me lak beschadigd is geraakt, omdat er 1 of andere malloot er langs is gereden waarschijnlijk…

Enkel een kras in de folie aan over gehouden.

Nu ben ik hier om genoeg te leren over het cleanen van het interieur. Ben er een totale leek in.

Binnen heb ik de originele matten eruit gehaald en rubberen geplaatst. Dit puur omdat de originele (ook beige kleur) snel vies worden. Vooral met de kids erin…
 

Bijlagen

  • IMG_4301.jpeg
    IMG_4301.jpeg
    927,1 KB · Weergaven: 52
  • IMG_4302.jpeg
    IMG_4302.jpeg
    348 KB · Weergaven: 47
  • IMG_4303.jpeg
    IMG_4303.jpeg
    279,6 KB · Weergaven: 48
  • IMG_4304.jpeg
    IMG_4304.jpeg
    361,6 KB · Weergaven: 54
  • IMG_4306.jpeg
    IMG_4306.jpeg
    935,6 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt: