• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Alext18

Detailing rookie
11 mei 2023
5
15
33
Noord-Holland
Hallo mede auto fanaten,

Mijn naam is Alex, 32 jaar en sinds jongs af aan al lijp van auto’s. Sinds 2016 rij ik in een BMW 118i LCI M-Sport, kleur black sapphire, echt heel blij mee.

IMG_0390.jpeg


Echter erachter gekomen dat de wasstraat niet zo best is voor de lak, en zeker op zwart is alles te zien.

Daarnaast is laatst in onze straat door iemand een aantal auto’s bekrast waaronder mijn auto. Vandaar dat ik het detailen van auto’s nu serieus wil oppakken.

De eerste 2 bestellingen bij carclean zijn al gemaakt en kan niet wachten om deze hobby te starten ✌.

Cheers,
Alex
 
Hoi Ric,

Dit zijn de voornaamste, verder is de auto rondom na wassen zichtbaar aangedaan door de wasstraat, swirls en vegen van krasjes zeg maar.
 

Bijlagen

  • IMG_0415.jpeg
    IMG_0415.jpeg
    108 KB · Weergaven: 67
  • IMG_0416.jpeg
    IMG_0416.jpeg
    162,7 KB · Weergaven: 66
  • IMG_0417.jpeg
    IMG_0417.jpeg
    128,6 KB · Weergaven: 61
  • IMG_0419.jpeg
    IMG_0419.jpeg
    263,8 KB · Weergaven: 64
  • IMG_0421.jpeg
    IMG_0421.jpeg
    278,6 KB · Weergaven: 68
@Alext18 ,beoordelen vanaf foto blijft altijd lastig.
Foto 1 zul je misschien kunnen verbeteren maar weg krijgen betwijfel ik
Die op de motorkap is lastig in te schatten maar ik denk dat daar flinke winst te behalen valt of zelfs weg te krijgen is maar dat zal de praktijk moeten uitwijzen…
De rest moet grotendeels wel te corrigeren zijn gok ik.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Alext18
Thnx Ric, ik ga mijn best doen. Heb je wellicht nog tips hoe ik oude vliegen/muggen resten wegkrijg op de voorkant van de wagen? Gewoon wassen is niet voldoende namelijk. Moet ik dat kleien?
 
Welkom, @Alext18!
Mysterie waar ik m’n hoofd over brak: hoe kan je de auto al vanaf 2016 rijden, maar zo’n ‘nieuw’ kenteken hebben?
By the way: mooie Bimmer!
 
  • Leuk
Reactions: Alext18