• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mias

Detailing rookie
10 jun 2024
4
15
Dag allemaal,

Ik stel mij even voor, ik ben Jeremias en ben 46 jaar ben woonachtig in Assen. Waarom lid geworden van dit forum?

Ik ben altijd wel bezig geweest met mijn auto “poetsen” maar nooit echt naar eigen tevredenheid.

Sinds kort onze vierde Honda Civic aangeschaft in de kleur Sonic Gray Pearl. De auto heb ik gelijk laten coaten met Gyeon EVO Mohs. En het resultaat is echt te gek!

Nu kwam ik, de boys van Carclean tegen op YouTube en was gelijk enthousiast op de manier dat zij alles reviewen en vertellen.

Nu wil ik deze auto dus ook zo houden en hou ik mij aanbevolen voor alle tips en tricks voor wat betreft auto detailen
 

Bijlagen

  • IMG_7305.jpeg
    IMG_7305.jpeg
    238,9 KB · Weergaven: 44
  • IMG_7307.jpeg
    IMG_7307.jpeg
    238,4 KB · Weergaven: 44
  • IMG_7306.jpeg
    IMG_7306.jpeg
    259,6 KB · Weergaven: 46
  • IMG_7308.jpeg
    IMG_7308.jpeg
    124,8 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:
Welkom hier! Bijzondere kleur (in positieve zin), doet me denken aan Nardo Grijs van Audi. Veel plezier met het onderhouden van Mohs EVO.
 
Welkom Mias,

Wat een prachtige auto heb je zeg ! Ik hoop dat je hier een mooie tijd mag hebben en veel informatie op mag doen. Er is veel kennis aanwezig op het forum namelijk ...

Mvg Dynamite ( Rob )
 
Dank je wel Rob!
En ik ben er al achter dat er heel veel kennis is hier. Lekker alles stap voor stap doornemen
 
  • Leuk
Reactions: Dynamite
Welkom! Als ik je hier in het noorden zie rijden zal ik even zwaaien! Tips genoeg hier dus dat gaat wel goedkomen!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
23
Weergaven
4K