• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

tuurtje

Detailing rookie
18 aug 2024
2
2
Hallo.

Ik ben Tuurtje. 35 jaartjes jong.

Ben in het bezit van een Peugeot 607 van 2000.

Wil de auto in zijn geheel gaan opknappen. En hopelijk kom ik via hier veel verder als nu.

Auto heeft rare vlekken en veel mini krasjes

Gisteren al aan het poetsen geweest maar met de verkeerde spullen. (heb wax gebruikt)

Foto van de vlekjes heb ik hier bij gezet.
Screenshot_20240818_145035_Photos.jpg
 
Dit lijkt op blanke lak die het langzamerhand af laat weten, maar op basis van één enkele foto van matige kwaliteit kan ik dat best verkeerd zien.
Maak eens een nieuwe foto en plak dan een stukje tape naast zo'n plekje: de camera stelt dan scherp op het contrast tussen tape en lak en stelt niet scherp op wat er in reflectie in de lak is te zien. Met zo'n foto is er veel beter te zien wat er aan de hand is.
 
Hoi Tuurtje,
Ik had al gereageerd op je topic op het Peugeotforum. Allereerst zal het duidelijk moeten worden wat nou precies die vlekken zijn.
Op het Peugeotforum werd al gesuggereerd dat het het begin zou kunnen zijn van loslatende lak, maar zoals @Cordoba al aangaf, zijn de foto's niet scherp genoeg om dit duidelijk te zien.