• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

VAG TT

Detailing rookie
16 mei 2008
81
0
Mooi hoor Tim je eigen forum. [ik mis een cool smiley] deze dan maar.... :-"

Maar ik ken Carclean al een poosje van het TT forum en van het Audi forum. Er staan er hier maar een paar in de voortuin. :) Die zijn nieuw en wil die dure investering graag mooi houden. :)

Heb daar producten besteld en ben daar zeer tevreden over.

Het regent vandaag ! :party:
 
Astu ! :p

dhek2g.jpg
 
Welkom, maar je hebt je leuke alias volgens mij niet gebruikt (Lolsmurf) :D

En cool is deze: :cool:

Enne je kan wel een velgenreiniger gebruiken voor die A4 velgen ;)
 
Tim zei:
Welkom, maar je hebt je leuke alias volgens mij niet gebruikt (Lolsmurf) :D

En cool is deze: :cool:

Enne je kan wel een velgenreiniger gebruiken voor die A4 velgen ;)

Guh Tim....

De zomervelgen lagen bij de garage in de stalling. Deze pikzwart en waren zo verruild voor de wintervelgen die nu in opslag liggen. Mijn dame was boos [en heeft dat gezegd] dat ze daar geen doekje over hadden gehaald.:zzz:

Met jouw wheelwax zijn ze weer schitterend, maar deze wagen is volgende week ingeruild want de nieuwe is er !:-"

De wheel wax dat's tof spul zeg, je spuit zo de troep er af en gewoon met water.

Het valt een beetje ongelukkig, maar anders waren we met de TT op jouw meeting gekomen van het TT forum voor een poets demonstratie. Deze valt ongelukkig want valt met de AF meeting in Veghel. jammer, maar de volgende keer graag.:!
 
Welkom hiero! Is dat een TT met 1 of 2 uitlaten? Vind 1 zo zielig staan.
 
Damn... gewoon 2 TT's op de oprit. Ga je ermee fokken?
Want dan kom ik graag een pupje uitzoeken :grinning:
Mooie auto's! Echt leuk duootje in die 2 kleuren grijs.
 
ladybug zei:
Damn... gewoon 2 TT's op de oprit. Ga je ermee fokken?
Want dan kom ik graag een pupje uitzoeken :grinning:
Mooie auto's! Echt leuk duootje in die 2 kleuren grijs.

Nee, nee, nee.. Sjak.

Ik heb een nieuwe TT MK2 en een A4 B7 2.0 TDI, maar die is volgende week weg want de nieuwe A4 B8 3.2 V6 Quattro is aangekomen ! :party: Die gaan we volgende week ophalen, was in februari besteld.

Wel dezelfde kleur. Zilver is niet zo besmettelijk, zwart wel, kijk nu eens met die stuifmeeltroep.:sob: Je hele wagen is meteen geel verdorie. ]-0

Blijft Eissilber und Quarzgrau.
 
Wat een straf voor je hahaha, een A4 B7... hoe vervelend.
Vind em trouwens wel mooi ook in zwart. Besmettelijk wel, maar ook wel kinky kleurtje voor die auto's.
Heb nu ook 2 zilveren hoor, tis wel de makkelijkste kleur.
 
Ik vind poetsen en wassen echt geen straf. :grinning: MIjn vrouw is nog bedrevener in poetsen dan ik !

Effe Ludolfs kijken. :D
 
Welkom op dit mooie forum!

Ben je nog op zoek naar een oude uitlaat die onder op de stapel ligt?
:D

Hey Manni, was hast du eine schone Capri!