• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Totdat je zegt, dat je er zolang ermee bezig ben en wat je eraan uit geeft. Dan krijg je als antwoordt : Dan duw ik het wel een keer door de wasbeer:-&

chost10 zei:
Totdat je zegt, dat je er zolang ermee bezig ben en wat je eraan uit geeft. Dan krijg je als antwoordt : Dan duw ik het wel een keer door de wasbeer:-&

...en na een tijdje komen ze dan af : " het lijkt of m'n lak wat dof lijkt" en "wat zijn die kleine krasjes die ik zie als hij in de zon staat?" :klap

Haha precies :lol Ik weet ook pas sinds ik hier ben dat dat Swirls zijn hoor haha :-"

Maarja al zeggen mensen dat dan, laat hun maar denken ik doe het voor mezelf toch niet voor hun ;)

YES en toen was het goed weer om verder te gaan :-b !!!
Had nog wel ff 1 klein vraagje...

Er zijn een paar kleine plekjes die ik wil weghalen met een lakstift die ik bij de Honda dealer heb gekocht.
Maar wanneer in het hele proces kan ik dit het beste doen?

Kan het bijvoorbeeld ook morgen als ik al helemaal klaar ben. Dan de verf laten drogen en dan met ....? eroverheen

Nou ik net met volle moed weer me auto wassen en afspoelen om te waxen.

Zie ik dat er geen wax zit in het NXT wash & wax pakket van Meguiars dat ik heb gekocht }:)w
Maar 2x NXT wash!
Moet ik nog een dag wachten :(

Nou niet zo mooi nee ;)

Heb net opgebeld kan pas dinsdag me wax ophalen!!!! Dus dat word woensdag pas waxen :(

Verwacht natuurlijk wel een leuk extra'tje van em :lol