• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelling

superduck1

Detailing addict
13 jun 2011
43
52
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum en een nieuwe gebruiker van de carclean webshop.

Deze week ontvang ik mijn nieuwe wagen een Hyundai I30
en daarom dat ik op zoek was naar tips voor auto te wassen en drogen.

en ja hoor de eerste bestelling is al de deur uit.

Grtjes

Eerste bestelling was een washmitt van meguiars, een delirium orange towel en meguiars gold class schampoo.
kleur van auto is grijsmet ( donkergrijs dus )

hey !
Welkom op het forum.
Proficiat met de nieuwe wagen:-b
Die washmitt is best goed(gisteren voor het eerst gebruikt),deze heb ik verleden week nog gekregen bij 1 van mijn bestellingen en valt dus reuze mee!
Je kan er volgens mij wel niet zo'n grote ,,vlakken,, in 1 keer mee doen dan met het schaapje van Mothers Wax,die neemt namelijk extreem veel water op .
Wat wordt de volgende bestelling ?,ik neem aan dat je ergens mee moet beginnen en dat niet iedereen alles tegelijk koopt,maar je zal toch nog wat meer op je verlanglijstje hebben staan??
Voor je velgen neem je best zo'n goedkope mf-washmitt en mf-doekjes(2 euro voor een handschoen + 2 doekjes bij carrefour,ik heb mij er zo 5 setjes van aangeschaft:-" )
De washmitt van megs ook zeker alleen voor de bovenzijde gebruiken,en gebruik dan voor de onderste delen zo'n goedkope handschoen,dan blijft die van megs veel langer toppie!!(bij mij is dit voor de onderste 20 cm van de ,,carosserie,, als je de wielen ff wegdenkt)
Ook nooit de handschoen voor de lak, voor de wielen gebruiken,maar dat wist je al zeker.
Volgens mijn weten ,wordt jouw merk van auto,standaard afgeleverd met een bepaald ,,pantster,, op ,meen ik .
Niet te veel van geloven en zeker af en toe een goede wax gebruiken(2 in 1 produkt of andere...en gewone wax kan je ook op de velgen smeren hoor,is beter dan ,,niets,,)
Raad genoeg om te geven,maar je zal alvast wel wat gelezen hebben denk ik,dus : SUCCES !!

MVG Danny