• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelronde: geen auto maar boot poetsen :-)

zeehond

Detailing rookie
20 apr 2012
6
0
Hallo allemaal,

Wel even zo netjes dat ik mij voorstel. Mijn naam is Marco en kom uit Lopik. De reden van mijn bezoek aan dit forum is te leren
van de ervaringen van mede poetsers. Wat het onderwerp al verklapt is dat ik mijn poets woede ga uitoefenen op een polyester boot en niet zo zeer op een auto. Wellicht dat ik de auto van mijn vrouw een keer onder handen ga nemen, maar dat is dan wel in tweede instantie.

Mijn voorkeur gaat uit naar de marine lijn van Mequiars.

O,ja...ik heb nog geen uitgebreide collectie aan spullen....de eerst stap is mijn bestelling van een DAP900 bij Carclean.

gr Marco

Welkom hier. Ik zou zeker wat foto's plaatsen van het onderwerp dat je wilt gaan doen.
Aan de hand van foto's is mogelijk vast te stellen hoe ernstig en groot het allemaal is. Mogelijk dat je niet een DAP maar een Rotary nodig zult hebben.

Welkom Marco,

Hoe staat de boot erbij?
Ik heb namelijk al diverse boten gedaan en bij mij staat de Megs Marine Line te verstoffen, omdat ik er nagenoeg geen resultaten mee behaalde.
Verder moet je bij de meeste boten er behoorlijk tegenaan (tenzij het een nieuwe is) en heb je echt een rotary nodig.

Zoek even op het forum op de term "boot", je zult dan voor jou diverse interessante topics vinden. ;)

Hallo,

Dank voor het warme onthaal :-)^

de boot ziet er prachtig uit...dat is niet de reden dat mijn vingers jeuken. Ik wil hem gewoon in topconditie houden.
De Sea Ray Sundancer is uit 2004 en is reeds onder handen genomen door een poetsbedrijf. Volgende week ophalen bij de dealer :jippie

Ik zal een nieuw topic openen over welke middelen ik wil gebruiken.

gr