• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelronde!

Suspqt

Detailing rookie
13 apr 2015
5
0
38
Hallo allen!

Ik bestel al geruime tijd via CarClean en lees ook regelmatig mee op het forum. Omdat het nooit kwaad kan om ervaringen te delen en bij te leren, heb ik mezelf eindelijk geregistreerd.
Even wat achtergrond info;

Melvin, 29 jaar, woon momenteel in Waalwijk.
Ben al sinds november 2014 bezig met detailen. Waarom specifiek dat maand en jaar? Omdat ik toen een andere auto had gekocht en die goed wil onderhouden. Mijn vorige auto's gingen schaamteloos de wasstraat in.

Met dat bruggetje kan ik mijn auto introduceren;

Een Audi A6 4F, 2.0 tdi uit 2007
Toen ik hem net kocht:
IMG_0100_zps2b167112.jpg


En na een waslijst aan modificaties
IMAG0156_zpsvtjzoa5f.jpg

IMAG0107_zpsdhkgs7fq.jpg


Qua detailing uitrusting heb ik leuk beginarsenaal. Mijn voorkeursmerken blijven
Poorboys (o.a. spray and wipe, prof polish en klei)
Monello (raffini, pads en doeken)
Dodo juice (waxen, shampoo)

Heb nog wat andere merken zoals Sonax en Chemical Guys.
Het blijft nog veel experimenteren wat ik nou echt lekker vindt werken dus er zullen veel verschillende merken bijkomen.

Tot zover mijn introductie, hopelijk heb ik een goed beeld geschetst!
 
Hoi welkom Melvin,

Ik heb de zelfde (type) auto ook gehad een paar jaar geleden... S6 grill doet een hoop op dit model ;)

veel lees plezier hier ;)
 
Bedankt heren!
Ik heb trouwens ook al 3x een Waxybox gekocht, puur om eens andere merken binnen te krijgen.
En klopt, er zijn veel subtiele dingen die je aan de auto kan veranderen..ga nu voor een S-line voorbumper + S6 doorblades. Blijven bezig ;)