• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelronde

MrMarcos

Detailing chief
8 feb 2017
67
90
Hallo detailers en liefhebbers van glanzende bolides.

Ik lees zoals de meesten die zich hier voorstellen ook al even mee op het forum, en zal bij deze mijzelf ook even in het kort voorstellen.

Paul, 32 jaar kom uit Zwolle en sinds jaar en dag autoliefhebber. Voornamelijk BMW waar mijn hart sneller van klopt maar ben ook heel tevreden met mijn huidige Ford Focus ST. Mijn lijstje auto tot nu:

Peugeot 405
Fiat Tipo
Peugeot 205 1.9 GTI Vert Sorento
Peugeot 206 2.0 16V Grand Tourisme
BMW 330i E46 M-tech II
VW Golf IV 1.6 Variant
Ford Focus ST 2.5Turbo

Mijn auto's staan/stonden er technisch altijd goed bij, alleen ik was echter te lui om met de hand te wassen en had altijd een wasstraat abonnement .

Toen ik de BMW had al een keer klei setje en polish en wax van Meguiars besteld maar nooit wat mee gedaan. Bij mn huidige auto begon ik mij echters steeds meer te storen aan de swirls en krassen, en belande uiteindelijk op dit forum.

Dan raad je het al, je krijgt het te pakken ...

2 Emmers
Poorboys Blue liquid Natty's
Poorboys Black Hole
Dap 900V3 met Monello set

Besteld en vrolijk aan de slag gegaan, beschik zelf niet over HD en tuinslang dus dit doe ik in de wasbox.

Ik irriteer mij voornamelijk aan schijt vogels die op mijn auto kakken .

Nog even plaatje bij het praatje

20170622_204727.jpg

20170622_204546.jpg

20170622_204416.jpg
 
Welkom! Leuke auto lijkt me dat. Er staat er hier één in de buurt en die hoor je altijd van verre aankomen. Niet omdat 'ie per se zo luid is, maar omdat het een hele distinctieve roffel is. Geweldig!
 
  • Leuk
Reactions: MrMarcos en tembaco
Bedankt heren.

Motorisch is hij nog standaard met 226 PK ja, even een jaartje origineel rijden. Daarna misschien andere intercooler en software etc. maar het geluid is standaard ook , snap niet dat er een radio in zit
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Hele fijne motoren, redelijk hufterproof, maar niet meer zo hufterproof als in de 850 serie.

Erg makkelijk en goed te tunen zijn ze wel! Met een chip en ander uitlaat systeem, zijn er al leuke vermogens te halen!

Succes met het onderhouden van je bolide.
 
  • Leuk
Reactions: MrMarcos
Van harte welkom hier!
Schitterend die Focus ST... blijf er voorlopig maar gewoon van dromen ;)
Goeie velgen ook en een schitterende kleur om te mogen detailen. Veel plezier op dit geweldige forum!
 
  • Leuk
Reactions: MrMarcos