• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelrondje

Kevind

Detailing rookie
7 mrt 2018
1
2
Hoi,

Na lang anoniem lezen toch besloten om me even te registreren.
Mijn naam is, complete verrassing, Kevin!

Via mijn bijbaantje als wasslaaf eigenlijk een beetje de hobby ingerold. Wekelijks auto na auto uitlikken voor de baas heeft me toch een beetje verslaafd gemaakt aan video's bekijken, zelf wassen, jullie kennen het ongetwijfeld.

Als daily hou ik er een mooie spartamet op na. Verder was ik regelmatig de Swift van mijn ouders, en probeer graag vanalles uit hierop (tot groot onbegrip van moeders).

Na een jaartje twijfelen na een gunstige belastingaangifte besloten een dap900 aan te schaffen, en vandaag gebruikt op een sloopmotorkap! Wilde iedereen hier even bedanken voor de schat aan informatie en kennis die gedeeld wordt hier, heeft mij enorm geholpen. Helaas konden alle tips nog niet voorkomen dat ik mijn detailing spray kapot liet vallen vandaag en alles nu ontzettend sterk ruikt :(