• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vraagje m.b.t stappenplan vanwege nieuwe producten

Daniel092

Detailing addict
19 sep 2011
78
55
Beste mede detailers,

Ik heb een vraagje over mijn stappenplan m.b.t nieuwe producten.

Ik doe nu al zo ongeveer 4 jaar mijn auto polijsten met alles erop en eraan, maar nu hoor ik veel positieve reacties over de gyeon lijn.

Allereerst zal ik mijn stappenplan ff uitleggen voordat ik verdere vragen ga stellen.

1. Wassen met Meguiars Gold Class Car Wash
2. Kleien met Dodo Juice Supernatural Medium Grade Clay i.c.m born slippy clay lube
3. Afplakken van kunstof delen
4. Polijsten met monello mezzo/ finale op witte en zwarte pad
5. Afnemen met gyeon prep
6. Glaze van pb black hole
7. sealent van smart sealent
8. waxen met collinite no.845

Nu is alleen mijn vraag ik ben erg geïnteresseerd in de gyeon can coat en de mohs maar moet ik deze dan vervangen ipv de smart sealent ?
En welke raden jullie mij het beste aan de can coat of de mohs. Ik heb een donkerblauwe Toyota corolla E12 en ik wil graag een soort van wet look uitstraling.

Iemand ideeën wat et beste voor mijn auto is? en zijn er eventueel nog suggesties voor het verbeteren van mijn stappenplan ?

ik hoor het graag van jullie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen ervaring met de producten van Gyeon, dus daar kan ik niks over zeggen.