• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vreemde witte vlekken op het dak (rood) na afplakken.

die lak is nu toch al stuk, en moet gespoten worden.. mooi gevalletje om verschillende dingen te testen.

heb je polijst middelen in huis? (en dan het liefst chemische, zoiets als pro polish van pb)

probeer daar eens heeel licht mee te poetsen (pasop, door je kleurlaag ben je zo heen!)
dat het in ieder geval bij het hele geheel past...

plak het dan af, en probeer er voorzichtig een laagje blanke lak op te zetten (een paar HEELE lichte coat's)

zal mij benieuwen hoever je ermee komt..

ja ga zeker ff uitproberen of ik het kan repareren/opknappen maar heb er nog een probleem bij
06092009287.webp
was afgelopen zaterdag aan het kleien en zag dat er geprobeerd was om in te breken!8-o @#$%^&* hebben met een schroeven draaier of een puntig voorwerp proberen binnen te komen.
zo door m'n mooie lak heen :'( nog nooit meegemaakt helemaal van slag heb hem pas 2 weken m'n vorige auto nooit schade aan gehad en nu...in 2 weken bumper(5 min na aankoop bij een bez.station met een trekhaak stondt stil), m'n lak op'd dak en nu dit. waar gaat dit heen met somige mensen..

groet levi

als er geen deuk in zit, kan je proberen te lakken met een lakstiftje, en dan te wetsanden

het is wel een moeilijke plek zobij het randje!

wat voor auto is het eigenlijk? (proteo rosso alfa 156?)

ja alfa romeo 156 rosso 1.6 benz uit '99
maar het is geen deukje het is een gat! met een schroevendraaier gemaakt!

groet levi

wa dus dan weet je het wel zit in schaal 9 en ga terug naar 5 :'( maar doe het slim ben vandaag bij de garage geweest die de schade van mijn bumper ook doen en geregelt dat hij die schade ook bijwerkt en fixt als hij maar dicht is en dat was ok :party mooi

ben na het wetsanden 1200 1500 2000 vandaag begonnen met ssr 3 en de gele pad in het begin op de motor kap vlogen de "krassen"er af nu ben ik bijna rond maar het lijkt of de krassen er veel minder snel af gaan ze blijven lang zitten en heb toch de zware comp. dacht ik zo voor een zachte lak?? is het zo dat de pads op ten duur op zijn of minder gaan "schuren' wat iss jullie ervaring hier in??
duurt wel langer dan ik verwacht had je gaat steeds meer en meer zien =-o maar gaat best wel goed al zeg ik het zelf:cool

Ritje CC en daar een dopje Inizio leasen. ( wellicht met een wolpad ).
In elk geval zou ik de grote baas en zijn deskundige crew aan z'n vestje trekken en om hulp vragen.
Wellicht een andere Zeeuw in de "buurt" die je kan bijstaan.
Zoals ik lees ( hopelijk er niet overheen gelezen ) doe je het niet met een rotery, wellicht dat die ook nog wat kan helpen in deze strijd.

Wat betreft die %#@hommels van een gatenmakers, hier in de buurt 1.5 week geleden een "groep?" lui in de weer om airbags de kleunen, wellicht landelijke bezig?