• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vw Bora winterklaar

Deze namiddag veel te vlug willen doordoen, ik had niet veel tijd en wou absoluut wat foto's maken.
Het doet wel wat af aan het geheel, I know.

De auto vangt hier zowiezo heel veel stof. (ik woon langs een landbouwweg)
Vooral de onderzijkanten en de achterkant worden ongelooflijk vlug vies.
Een dag na de wasbeurt zou je al denken: "hm, tijd om te wassen".

De kunststof vooraan is trouwens ook niet heel proper. ;)
 
He nopster,
Dat gebruikte stukkie klei kun je evt nog voor je velgen gebruiken een volgende keer.
 
Top, ziet er weer netjes uit!

Je hebt wel het meest eerlijke en tegelijkertijd ongunstige zonlicht voor de foto's gebruikt waardoor alles extra zichtbaar wordt.
 
Mooi werk geleverd!

En 8 uur is niet zo veel voor uw eerste detail. Ik had 7 uur nodig om mijn wagen te kleien :grinning:
Mijn klei was na gebruik niet wit meer maar beige, zo veel vervuiling dat erop zat.
 
Yoko;349386 zei:
Het is zeker goeie resultaat he man!
Goed bezig! ))

Bedankt!

GaetanDB;349389 zei:
Mooi werk geleverd!

En 8 uur is niet zo veel voor uw eerste detail. Ik had 7 uur nodig om mijn wagen te kleien :grinning:
Mijn klei was na gebruik niet wit meer maar beige, zo veel vervuiling dat erop zat.

Haha, dat is toch wel heel lang.
Nu, zolang het resultaat er is. :)