• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vw Golf 1 cabrio GLI White edition!

wessel97

Detailing chief
14 dec 2014
39
75
zo, ben nu al een tijdje aan het meelezen en dacht ik zal mijn project ook maar eens plaatsen.

aangezien er hier niet echt een voorstel topic is zal ik me via hier even voorstellen. ik ben wessel, 17 jaar oud, uit het Noord Brabantse Udenhout.

het poetsen en detailleren is voor mij zeker niets nieuws aangezien ik het al zo ongeveer 5 jaar doe bij een autobedrijf, maar daar poetsen ze altijd met cartec en kan er tot op heden nogsteeds geen vrienden mee worden.. dus afgelopen week wat poetsspullen aangeschaft zodat ik straks de mijne met (naar mijn mening) goed spul kan poetsen.

10000.webp

zo dat was het verhaal. nu het belangrijkste:D, m'n auto:

20130911_212507.webp

20130911_212004.webp

20131017_182323.webp

20131017_182418.webp

golf1cabrio5.webp

golf1.webp

3_422436.webp

1_665960.webp

21.webp

18_228153.webp

toen ik hem kocht was het niet zo heel veel, maar na wat knutselen, sleutelen en vooral poetsen werd het al iets beter

dat werkte wel enigsinds, maar niet genoeg, dus toen flink gespaard en toch maar besloten om een aantal plekken te laten spuiten, het voor + achter front en twee zijflanken tot aan de sierlijst.

43.webp

41.webp

1_21549.webp

5_874635.webp

8_344636.webp

56.webp

9_935867.webp

het technische gedeelte zal ik achterwege laten, ik denk niet dat dat van toepassing is hier.

zodra ik weer iets te melden heb kwa poetsen spuiten enz. zal ik het weer plaatsen

gr wessel

de 1e 4 fotos dacht ik whut! maar daarna dacht ik weer: WHUT!
nette wagen man, een echte zondag auto. succes met alle vorderingen!
het begin is er

Leuke golf geworden! Is goed opgeknapt en zo te zien is het netjes gelukt. Ik ben zelf het zelfde begonnen als jij. Ook eerst jaren bij een dealer gewerkt met cartec en toen ik mijn eerste auto kocht in aanraking gekomen met het detailen (is inmiddels uitgegroeid tot een eigen bedrijf).

@jesso, zondags auto? dit word m'n daily hoor..:D hahah

@soepergrover thanks! compleet overheen gelezen..

@Tomas bedankt, hij is nog lang niet klaar maar het schiet al op. een eigen bedrijf is voor mij ooit nog een doel, maar zover is het nog niet en heb nog tijd zat;)

welkom! mooie auto! maar daily en je bent 17>?
dat van cartec herken ik op zwart kan je niet hologram loos finishen :(

ja, had het eigenlijk goed moeten zeggen, het word m'n toekomstige daily:-D

rijbewijs heb ik al maar mag nu alleen nog maar 'begeleidend' rijden.. dus moet nog wachten tot ik daadwerkelijk 18 ben maar dat komt wel mooi uit want de auto is toch nog niet klaar:-)^

met cartec is idd echt een ramp, op de meeste donkere kleuren gaat het nog wel, maar zwart is een regelrechte ramp. probeer zeer donkere auto's (blauw, antraciet, donkergroen etc.) te vermijden want daar komen idd hologrammen op na het poetsen die er gewoon niet meer afgaan

hoi kees, bedankt! het was alleen geen poorboys, dat was nog cartec, als de auto bijna klaar is ga ik hem een keer goed onder handen nemen met de poorboys en monello,