• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vw Variantje

@tamer Foto's zijn nu wel zichtbaar, ik zou denken dat je misschien nog bezig was om de post te bewerken (ik zie nu veel meer foto's dan er eerst leken te staan, én meer tekst), maar in je bericht is niet zichtbaar dat het is aangepast/ge-update, dus ik denk dat het ergens een bugje was.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Hahah ja was zeker wel even nodig @kawazxr ;) geeft wel voldoening zo.

Ik weet niet @RoyR morgen maar even kijken, misschien weer even reinigen de voorste stoelen, achterbank zag er goed uit.

Voor de rest bedankt jongens, dit motiveert mij weer om met detailen bezig te blijven :p
Ziet er weer super uit! En nu niet weer zo'n dikke bende er van maken eh ;)
 
  • Grappig
Reactions: tamer
Ziet er nog redelijk uit hoor nadat je deze foto heb gezien.. Vandaag zaterdag aan een auto van kennid begonnen. Een zwijn leeft beter denk ik. Het was zo erg dat de vuil gewoon keihard was geworden en 1 was met de vloermat.

20210327_163018.jpg
 
Afgelopen weekend weer de auto gewassen en afgerond met wetcoat als tijdelijke bescherming. Na een jaar de auto te hebben wordt het tijd om te beginnen met polijsten, eigenlijk te lang gewacht maar in mei heb ik wat vrije dagen dus kwam het beste uit. Ook heb ik de quickview aangebracht op de ramen, ben benieuwd wat het doet de komende tijd.

Waar ik mij echter aan stoorde waren de remklauwen. Die waren roestig en zwart en dat zag er niet uit achter de schone velgen.
received_4075447795827064.jpeg
received_197896611977792.jpeg
Na het schuren werden ze al wat mooier schoon.

Ik heb bewust gekozen voor zwart, dat vond ik mooier bij de auto staan en zal vervuiling wat minder laten zien hoop ik.
received_2921125328099038.jpeg
received_960080678097973.jpeg

20210427_201625.jpg
20210427_201633.jpg
20210427_201646.jpg

Ik had ook wat last van gekraak als ik langzaam de bochten instuurde, beide kanten de toplagers vervangen en nu is het weg. Wel een kostbaar onderdeel maar goed, dat heb ik er wel voor over. Uiteindelijk ook maar de zomerset er onder gezet.
20210427_205419.jpg


Auto inmiddels vol onder de swirls, dat gaan we de komende tijd als eerst aanpakken ;)
 
Die velgen staan goed icm de verlaging! Dikke golf zo, ben benieuwd naar het resultaat na de polijstsessie. P.s.....de foamlans doet het goed? De autofinesse foam nog gebruikt?
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Die ziet er goed uit en de velgen passen ook echt goed bij de auto. Zelf zou ik de auto liever iets hoger hebben, zodat de afstand band-wielkast rondom gelijk is.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Prachtige wagen!! Hoe veel heb je hem verlaagd en hoe rijd dit? Ik rij dezelfde en zit te twijfelen tussen een origineel r line sportonderstel of toch de eibach 30 mm rondom.
 
Dank je wel @AlexHaringsma ik heb zelf eibach 50/40, jaren schroefset gereden en wilde niet teveel inleveren op hoogte, ik ben er tevreden mee, geeft een mooie uitstraling zonder dat je al teveel comfort inlevert. Ik zou kijken naar 40/30 dan staat de auto waarschijnlijk wat gelijk ipv dat die in de kont gaat hangen.