• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar is mijn levering?

GaetanDB

Detailing rookie
1 okt 2013
166
0
Besten,

Vrijdagavond een bestelling geplaatst bij Carclean.com. Vandaag was ik aan het werken en tot mijn verbazing kreeg ik een belletje van een courier dat mijn pakketje van carclean/nl binnen een halfuur thuis is en er iemand aanwezig moest zijn. Ok, ik verwittig mijn vader dat er iemand zal langskomen en dat hij het pakketje moet aannemen. Ook vermelde de courier mij dat er niets moest ondertekent worden. Dit gebeurde allemaal om 14u45.

Toen ik thuiskwam om 18u30( 3 overuren :confused: ) was er tot mijn grote verbazing niks geleverd.

En aangezien dit mijn eerste online bestelling is, de vorige ben ik gaan ophalen, begin ik mij toch niet terustellende vragen te stellen. Iemand help of ervaring hiermee?

Alvast bedankt

Bewerking:

Toen ik hem opbelde kwam ik tweemaals terecht op voicemail.
 
En wat zegt de status op de trackinglink die je gekregen hebt? Afgeleverd of niet?
 
Ik heb al -tig leveringen aangekregen en nog nooit iets NIET aangekregen....:weetniet
wel altijd "verzekerde zending" aangevinkt ( kost iets van een 1.828952145522€ extra dacht ik :grinning: )
 
Wel, zo'n trackinglijst heb ik ook niet gehad. Wel een mail van Carclean.com deze morgen om 9u30 om de zeggen dat ze de order hebben en ontvangen zodra de betaling blabla..

Dus daarom tot mijn grote verbazing dat het al vandaag in Brussel, België zou geleverd worden. Want geen trackinglijst+die mail.
Wat wel duidelijk was, pakketje van Carclean.com (zei de punt wel niet) is binnen een halfuur thuis, is er iemand aanwezig?

Dusja, pls Carclean.com, zeg dat jullie nog niks opgestuurd hebben naar mij :eek:)

En verzekeringsvakske is aangeduid geweest, zeker voor een bestelling van meer dan 300 euro :rules
 
grandscenicman;345510 zei:
Ik heb al -tig leveringen aangekregen en nog nooit iets NIET aangekregen....:weetniet
wel altijd "verzekerde zending" aangevinkt ( kost iets van een 1.828952145522€ extra dacht ik :grinning: )

Hier ook, wel nog nooit gehad dat ze mij vooraf bellen. Wordt gewoon de dag na bestelling op m'n werk afgeleverd in Brussel. Maar wel steed een trackingnummer.
 
@BC911: Waar werk jij? Op werk laten leveren, dat mag denk ik niet de bij de overheid, spijtig. Anders deed ik het ook zo :)
 
Lijkt mij allemaal vrij onmogelijk.
Bij Carclean wordt zowel 's avonds als in het weekend niet gewerkt.
Als jij dus vrijdagavond hebt besteld, dan wordt deze op zijn vroegst vandaag verzonden.

Lijkt mij dat een vriend ofzo waaraan je het hebt verteld, je in de maling heeft genomen.
 
GaetanDB;345515 zei:
@BC911: Waar werk jij? Op werk laten leveren, dat mag denk ik niet de bij de overheid, spijtig. Anders deed ik het ook zo :)

Kantoorzone Diegem, en nee geen overheid, dat zijn onze klanten ;)
 
Ik zie je bestelling staan, maar die is nog niet verzonden. 2 november besteld en wacht op binnenkomst van de betaling.

Als de betaling binnen is, krijg je van ons een bevestiging. Je krijgt op de verzenddag ook een email met daarin de track en trace.

Het pakketje waar je het hier over hebt is dus niet van ons afkomstig.
 
Aan de TS :
lees ff je eigen #'s : eerst zeg je WEL dat het pakje van cc is en daarna NIET ....:weetniet

Ik heb zo'n vermoeden dat jouw pakje pas vandaag verstuurd is ( in de vrachtwagen geladen bij cc voor 17.00h en dat het nu onderweg is naar BE .....)

Als het je 1e online-bestelling is kan het net zo goed zijn dat ze effectief wachten dat jouw geld op hun rekening staat .........nieuwe klant ( voor de pc toch ) en de zekerheid dat die "nieuwe klant" betaalt .....

Verzekerde zending en niks getekend = geen zorgen maken ;)
 
Zo das duidelijk van Tim en super service. Kunnen we allemaal met een gerust hart gaan slapen ;)
 
@ GSM: op het forum wordt alles met c a r c l e a n aangevult met .nl
Hij bedoelde in zijn tweede bericht te zeggen, dat de persoon de naam zonder .nl zei, dus alleen c a r c l e a n

Maar ja zoals ik al zei; volgens mij is hij gewoon door iemand in het ootje genomen.
 
Tim;345519 zei:
Ik zie je bestelling staan, maar die is nog niet verzonden. 2 november besteld en wacht op binnenkomst van de betaling.

Als de betaling binnen is, krijg je van ons een bevestiging. Je krijgt op de verzenddag ook een email met daarin de track en trace.

Het pakketje waar je het hier over hebt is dus niet van ons afkomstig.

Ah ok, oef.

Maar dan nog, en geen vriend weet hiervan, wie zou dan gebeld hebben... Morgen bel ik eens terug naar dieje courier, raar ding toch. Heb zitten stressen dedju!
Mag met een gerust hart slapen. Merci Tim!

En @scenic: ik bedoelde dus het punt '.', wat Frans zei (dus hij zei, de courier :'kheb hier e pakettje van carclea n eenel'). En ik verstond dat hollands accent langs geen kanten dus daarom was ik er echt meer weg dat het al zo snel in orde was gekomen. Had enkel pakketje en carclea n eenel verstaan, en halfuur thuis. Voor de rest 'jaja' antwoorden/knikken via de telefoon :grinning:

Achja, ben gerust, mijn bestelling gaat afkomen.

Merci voor de snelle respons mannen!
 
Dit topic vergeten.

Bestelling is terecht! Bedankt Carclean.com

Blijft mij nog steeds en raadsel wie er mij dan heeft opgebeld, achja, ik heb de producten goed ontvangen.
 
Heb er dan overgekeken............was reeds van 1/11/2013......:schaam

Mooie aanwinsten btw , heb onlangs nog dat vergrootglas op m'n werk gebruikt en het is idd de ultieme controle om te zien of er genoeg lijm tussen een plaatdeel en de kantstrook aanwezig is :idee