• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarmee kunststof onderhouden buitenkant Volvo xc40.

Die had ik al gezien maar dacht dat het voor verweerde kunststof was .
Maar is er ook nog iets anders dan Black wow ?
Bedankt voor je reactie.
 
Zo iets bedoelde ik . Hoe is het verbruik kan ik er mijn Volvo xc40 mee doen of heb je meer nodig ?
 
Uit een product review;

Deze aangeschaft Voor de Mercedes Benz Sprinter omdat de bumpers al een beetje begonnen te verkleuren. Deze in het weekend aangebracht 24 uur laten drogen en het resultaat is prachtig. Gyeon Trim laat zich gemakkelijk aanbrengen. Voor de hele bus maar iets van 10ml gebruikt.
 
  • Leuk
Reactions: Ger 64
Gyeon Trim is je vriend inderdaad! Werkt voor een coating echt super simpel én zuinig. Voor bumpers en trims vind ik deze applicators heel fijn. Op de pad druppelen en opsmeren (mag best rijkelijk hoor want in eindeffect is het nog steeds niet veel). Dan even wachten en met een doek afnemen/na wrijven.
 
Even topic kapen:
Als de oorspronklijke kleur zwartgrijs was, wordt het dan zwart of de originele kleur?
 
@Puffle - Als het vrij oud kunststof is en je gaat het weer voeden (dressing of coating), dan kan je soms schrikken dat het donkerder wordt dan gehoopt. Maak het dus eerst goed schoon en nat, dan weet je hoe het kunststof uit zal vallen qua kleur.
 
  • Leuk
Reactions: Puffle
Gyeon Trim!

Kunnstof is op deze foto ongeveer een half jaar geleden behandeld.
Toevallig de auto gisteren nogmaals gezien, eigenaar gaf aan erg tevreden te zijn over de Gyeon Trim, is afgelopen April aangebracht. Staat er nog prima bij!
IMG_4047.jpeg
 
Misschien een unpopular opinion, maar ik vind van die makeup watjes ontzettend fijn voor trim dressings. Vaak preciezer dan dikke applicators en kwasten. Plus je hoeft niet al je mf doeken weg te gooien omdat ze helemaal zwart zijn geworden.
 
  • Leuk
Reactions: GeBas en RedCat