• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarmee te beginnen de volgende dag ?

Eral

Detailing rookie
14 okt 2008
28
0
Ik was vandaag van plan om het gehele 5-stappenplan maar eens te gaan uit oefenen op de auto, alleen was ik nogal laat wakker geworden waardoor ik pas in de late ochtend kon beginnen. Had dus eerst de auto gewassen met Meg's NXT Car Wash en daarna heb ik de gehele auto gekleid met Meg's Quick Clay Detailing System. Heb ook al de auto gedaan met Meg's Paint Cleaner 'step 1' en verder dan dat ben ik vandaag niet gekomen, omdat het al gauw donker werd.
Als ik morgen weer verder ga met de auto, want kan ik dan het beste doen als eerst ? De auto staat trouwens buiten.
 
Als je van te voren weet dat je niet de hele auto in 1 dag kan doen, dan kun je beter in delen werken, of liever gezegd, panelen. Het is beter om het hele 5 stappen plan helemaal af te werken in plaats van iedere dag een stap (bij wijze van spreken). Er zit nu nul komma nul bescherming op je lak....

In jouw geval nu, zou ik afhankelijk van hoe vuil hij is geworden vannacht, of de auto wassen bij veel stof e.d. of een detailerspray gebruiken en dan verder gaan met de stappen. Maar zoals ik al zei, beter om alle stappen in 1 keer te doen.
 
Zoals Stimpy zij gewoon even terug wassen voor je begint dan komt alles terug in orde.. :)^