• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom geen spons of borstel tov een washmitt?

Tegen deze (eigen)wijsheid kan niemand op:

Klinkt idd als een wondermiddel die washand. Als het idd METEEN opgenomen wordt door de grote vezels dan zou dat de oplossing moeten zijn. Met een borstel waar shampoowater uitkomt duw je het idd heel even voort maar het spoelt meteen weg.

;)
 
stimpy68 zei:
Aan dit soort mensen verspil ik weinig energie meer, ze zijn overtuigt van hun eigen gelijk, dus lekker zo laten ;)

Ik heb ook even dat forum gecheckt, ik kan je alleen maar gelijk geven en meer energie wil ik er niet aan kwijt !
 
Het gekke is dat hij wel investeert, of lijkt te investeren in de betere merken, hij gebruikt Zaino, maar dan hoor je hem over Dreft en meer van dat soort rare zaken. heel vreemd :weetniet
 
Tja.. het blijft natuurlijk een beetje dan een welles / nietes verhaal.
Je hebt natuurlijk detailers en poetsers.

Net als op het twingoforum, heb 1x een bericht geplaatst over autowassen en ben niet van plan nog een antwoord erop te zetten. Want dat is alleen maar discussiëren over niks eigenlijk.

Lees laatste 2 posts maar http://www.twingoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=73&t=883&start=20
 
Het begon allemaal vrij onschuldig dacht ik.
Iemand van een poetsbedrijf zei, dat je je auto, als je dan zo nodig thuis moet wassen, dit moet doen met een nieuwe spons.
Ik zei dat dit een beetje een raar advies is van een professioneel bedrijf.
En toen ging DJ Leonardo even uit zijn fontanel.

Die jongen hoort zich zelf duidelijk erg graag praten (zie ook zijn andere posts over van alles en nog iets),
en stelt alles ter discussie en moet overal 100 pagina's dikke scriptie's over lezen voordat hij het aanneemt.
Hij kan zo de politiek in, hij zegt/schrijft veel, maar zegt niets.

Maar goed ik negeer hem en zijn posts maar op het E46 forum,
en dit is wat ik er even over wou zeggen.

Danny
 
Welkom Danny, en ik snap je.
Hij wil overtuigt worden, en dan nog stelt hij zaken ter discussie. Maar dat geeft niet. Hij vind dat ik gepikeerd ben, verre van dat, en ben ook niet gefrustreerd ;)
Ik zou dit soort dingen niet zeggen als ik niet overtuigd zou zijn van de voordelen er van (uit eigen ervaring dus), en nee... dat komt niet omdat ik toevallig moderator hier ben en voor CC werk. Want ik detailde al voordat ik dat deed.

Om maar even een zeer goede detailer te quoten:

Find something you like and use it often :-"
 
Maar dan alleen een Zymöl spons..., al vraag ik mij nog steeds af of die nu echt anders is dan een andere normale spons (behalve de prijs).
 
Karlok zei:
Tja.. het blijft natuurlijk een beetje dan een welles / nietes verhaal.
Je hebt natuurlijk detailers en poetsers.

Net als op het twingoforum, heb 1x een bericht geplaatst over autowassen en ben niet van plan nog een antwoord erop te zetten. Want dat is alleen maar discussiëren over niks eigenlijk.

Lees laatste 2 posts maar http://www.twingoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=73&t=883&start=20
Gelukkig gaat het zeer waarschijnlijk goed komen met alle twingo rijders :grinning:

http://www.twingoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=61&t=979 :party:
 
Ik geloof dat mijn "vriend" op het E46 forum ook tot inkeer is gekomen.
Hij heeft in ieder geval al zijn commentaren verwijderd die de washmitt betreffen.....ik wist al dat het een raar mannetje was, maar dit slaat alles.8-())

Denk dat hij al het bewijs maar is gaan vernietigen, zodat hij straks ook hoog van de toren kan blazen dat een washmitt beter is dan een spons. :grinning:

Wat een pannenkoek is die DJLeonardo.
 
Altijd leuk om te horen ;) Kan alleen het topic niet meer terugvinden, is er een forumupgrade geweest?
 
Er is inderdaad een forum upgrade geweest, nu zijn alle BMW fora bij elkaar gekomen.

Hier is het draadje:

https://www.bmwportal.nl/e46-algemeen-f33/poets-reinig-blink-topic-t1014-375.html

Hij heeft al zijn domme gel*l geedit onder het mom van "taalgebruik aangepast".
 
zo heb je overal wat..
en heb ik de 2e dag op het alfaforum ook weer een hevige discussie:-"