Hallo,
Na me net even voorgesteld te hebben kom ik gelijk met een vraag,
Ik mag graag met mooi weer mijn auto wassen en poetsen.
Maar het wil bij deze auto maar niet lukken, een peugeot 206sw uit 2002 metallic lak grijs.
Als ik mijn vorige auto poetste had ik een prachtige glans en druppeleffect en de lak was superglad ( seat ibiza uni geel) Daarmee had ik echt eer van mijn werk. Als dan niet op een amateuristische manier,
wassen en poetsen met turtlewax of sonax.
Na het wassen en poetsen van mijn peugeot 206sw is de lak niet zo glad , glanzend en mooi als bij de seat en het druppeleffect is er na een week al af. De waxlaag pakt gewoon niet volgens mij.
Ik heb het geprobeert met Turtlewax , Sonax , Valma metallic wax. Maar niets wil echt lukken.
Nu ben ik rond aan het kijken naar het Mequiars programma.
hebben jullie nog tips wat ik het beste aan kan schaffen?
gr. Jarno
Na me net even voorgesteld te hebben kom ik gelijk met een vraag,
Ik mag graag met mooi weer mijn auto wassen en poetsen.
Maar het wil bij deze auto maar niet lukken, een peugeot 206sw uit 2002 metallic lak grijs.
Als ik mijn vorige auto poetste had ik een prachtige glans en druppeleffect en de lak was superglad ( seat ibiza uni geel) Daarmee had ik echt eer van mijn werk. Als dan niet op een amateuristische manier,
wassen en poetsen met turtlewax of sonax.
Na het wassen en poetsen van mijn peugeot 206sw is de lak niet zo glad , glanzend en mooi als bij de seat en het druppeleffect is er na een week al af. De waxlaag pakt gewoon niet volgens mij.
Ik heb het geprobeert met Turtlewax , Sonax , Valma metallic wax. Maar niets wil echt lukken.
Nu ben ik rond aan het kijken naar het Mequiars programma.
hebben jullie nog tips wat ik het beste aan kan schaffen?
gr. Jarno