• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Dit.

Mail /bel even je favoriete wasbox of je eigen materialen/ shampoo mag gebruiken en of t een probleem is als je wat langer staat. Een goede wasbox maakt hier geen probleem van, al moet je uiteraard snappen dat ze dit liever niet hebben op drukke momenten.

Voordeel van mail is dat je het op papier hebt als iemand je aanspreken zou.

Ikzelf was dus bij Anac Breda, echt goed geregeld daar met voldoende ruimte en 100% demiwater. Mag zolang wassen als ik wil (geregeld meer dan 90 minuten), alles na de droogfase doe ik niet daar.

Prewash is leuk maar doe ik niet in wasbox. Zonder volle druk de HD op minstens een meter afstand houden en je kunt t vuil losweken zonder krassen is mijn ervaring daar. Dan steeds iets korterbij totdat t zand wel weg is. Dan met ruimmmmm water de washmitt het werk laten doen.

Succes!

PS de ochtenden (ook zondag) is prima qua drukte)