• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wassink present!

Wassink

Detailing rookie
28 feb 2013
17
0
Hallo allemaal,
ik lees al geruime tijd mee en ben ook al jaren klant bij Carclean maar nu toch eindelijk eens voorstellen.

Wassink is de naam en woonachtig in Valkenburg bij Leiden. 30+ inmiddels en verknocht aan auto's, permanente inkt en niet al te fanatiek fan van Feyenoord.
Gelukkig getrouwd en vader van fantastische dochter Floortje.
Beginjaren van mijn carriere op zee doorgebracht en als stuurman op allerlei soorten tankers de hele wereld gezien.
Nu sinds een aantal jaren werkzaam in de petrochemische sector als proces operator, werkzaam op een raffinaderij in de Europoort.

Rij een hoop woon-werk km's en op een enkel uitstapje na overwegend Italiaans gereden.
Nu heb ik een Fiat Bravo 1.9jtd 150 Sport van '07 en dan rijdt keurig, auto is in Maranello Red uitgevoerd.
Over het algemeen wisselen we vlot van auto dus hebben een redelijke lijst opgebouwd.
Zo zijn o.a CRX, 200S, Legend, Punto('s), Civic, Grande Punto, Panda('s), Laguna Estate en een A-klasse zijn de revue gepasseerd sinds begin deze eeuw.
(***Voor wat beeld materiaal zal ik mijn imageshack weer eens afstoffen.)

Afijn, lekker aan het poetsen, jaren geleden toen de mequiars hype begon ingestapt, maar inmiddels redelijke set in bezit van o.a PB en DJ.
DAP is er ook en heb met veel plezier meegedaan aan een clinic afgelopen juni.

Ik heb in de afgelopen jaren een boel opgestoken hier en verwacht dat alleen maar meer te doen, nice to meet y'all!


Aantal van de wagens:

sv64.jpg


w2fq.jpg


7l9o.jpg