• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat gaat er mis met Dodo Supernatural Hybrid (SNH)?

Ik lees dat ze dat ijskoud gedestilleerd water gebruiken om het zweten van de wax weg te werken, maar ik zie niets over het feit dat de bescherming weg was na een aantal weken? Of moet ik ook de reacties lezen?
 
Ik heb de SN Hybrid ook vaker aangebracht, met name in de zomer / zonder echt vochtige omstandigheden. Daarbij is mijn ervaring juist dat de wax een lange standtijd heeft. Ik zal na oud op nieuw de wagen is een laagje SNH geven, zien wat het doet :ja

Edit: dit was over Lime Prime heen trouwens.
 
Ik ga zo wassen en zet er een laagje SN H over heen (over een maanden oude laag AF Spirit wax).
 
De auto gewassen met btbm en daarna een laag Supernatural Hybrid aangebracht met de Dodo Juice fingermitt.

Het was rond de 8gr en regenachtig buiten, maar ik stond droog in de wasbox. De wax was prima te verwerken en liet zich na 15 min curen zonder problemen afnemen met een Verde.

Ik zal wat updates plaatsen bij de volgende wash.