• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat ik ook probeer, mijn trims worden elke keer weer wit, iemand tips?

Dr. Pepper

Peperfluisteraar
26 aug 2010
1.789
0
Iedere keer worden mn trims weer wit.....heb het al eens schoongemaakt met apc 1:4 en dan afgewerkt met meerdere trim restorers maar telkens weer komt die witte ellede dr weer door.....iemand tips???
Heb de laaste keer schoongemaakt apc+ 1:4 afgemaakt met OKE wax,mooie beading voor weken en nu weer witte vegen dr in!!]-0 Dit is van af het moment dat ik de wagen gekocht heb!!!!effe gepoetst voor de verkoop knoeiers
P3040080.jpg


P3040079.jpg


P3040078.jpg

mvg j aka ZW10
 
Kan het niet heel goed zien op de foto's, maar het lijkt alsof er nog iets van wax of polijstresidu aanwezig is.

Wassen met apc is prima, maar als het er al langer op zit ben redelijk kansloos dénk ik.

Wat voor mij goed werkt: Lak om de trims heen ff goed afplakken, powersponsje insprayen met IPA 1:1, en daarmee je trims schrobben. Wel af en toe ff wat bij-sprayen.
Daarna de trims even goed voeden met een daarvoor bestemd product (misschien wel 2x), dan zou het goed moeten zijn.

Je kunt de trims ook even een paar uurtjes onbehandeld laten, om te kijken of de witte sporen echt weg zijn.
 
Wat bij mijn auto goed werkte, was een inderdaad een powersponsje van de Action. Pas wel op dat je niet de lak aanraakt.PM me anders even je adres dan stuur ik er een op
 
En als niks meer helpt , is het dan geen optie om de trims te laten spuiten ? Dan ben je voor altijd van je probleem verlost.
 
- Gummetje
- Powersponsje
- APC
- Pindakaas (gaat om de olie n de pindakaas)
en sealen met
- Dodo Juice sealant
 
Bij mij werkte het power/melaminesponsje echt super. Pindakaas werkte ook goed, maar na enkele maanden bleek het toch terug te komen. Ik zeg ff langs de action!
 
Die zooi kwam dus weer terug ook bij u en dat wil ik niet meer dus.....ga binnenkort langs n maatje in spijkcity komt alles goed dat weet ikke bijna zekers
 
Innotec heeft daar een product voor,tijdje geleden ook eens gebruikt,werkt als een tierelier.
Maar al sla je me dood,ik weet niet meer hoe het heet....
Ik ga de hersenfabriek eens aanzwengelen.