• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is het beste All In One Product??

Wasbeermeneer

Detailing rookie
20 mrt 2010
78
0
Hallo,

Graag zou ik willen weten wat het beste All in One product is voor een auto met een licht blauwe kleur

Alvast bedankt

Wasbeermeneer

Ach, Poorboy's heeft wel de Polish with 100% carnauba en Polish with Carnauba blue. Het verschil zal miniem zijn.

Van het lijstje heb ik alleen ervaring met de NXT en voor een buurman heb ik ooit de Polish with Sealant besteld.
De NXT vond ik eigenlijk wel OK, maar de standtijd is niet geweldig. Toppen met een Natty's deed veel goed. De prijs is m.i. aan de hoge kant.
De PwS doet het aardig op de auto van de buurman, alleen houdt deze het hier niet zo lang, maar dat heeft er misschien mee te maken
dat buurman nog een beetje bijgepraat moet worden op detailgebied.

D151 werkt best aardig. Maar ik zou eerder een One step doen met bijvoorbeeld Meguiar's M205 en dan een sealant/wax gebruiken. Werkt bijna net zo snel en met een beter resultaat.

Van de NXT, weliswaar de 1.0, kan ik zeggen dat het goed spul is. Ruikt lekker en verwerkt ook wel prettig. Is net als de meeste andere producten van Meguiar's wel prijzig.
De polish met sealant van PB heb ik in verband met beperkte tijd ook wel eens een auto mee gedaan. Ruikt minder lekker dan de NXT. Voordelen t.o.v. de NXT zijn de prijs, verwerkbaar met machine en bruikbaar in de zon. Ik heb na de behandeling met PB polish met sealant nog een laagje wax (m16) aangebracht.

dutchcardetailing zei:
D151 werkt best aardig. Maar ik zou eerder een One step doen met bijvoorbeeld Meguiar's M205 en dan een sealant/wax gebruiken. Werkt bijna net zo snel en met een beter resultaat.
Tja, dan heb je het ook idd over een all-in-ONE :-"

autoglym's super resin polish is voor mij DE all in one..

al ben ik heel benieuwd naar megs d151 (paint reconditioning cream), alleen niet graag genoeg om er direct een gallon van aan te schaffen (half litertje, of litertje zou leuk zijn)

Autoglym SRP heb ik wel eens gebruikt en beviel best goed. Ook een aànrader maar niet in je lijstje: de roze Smartwax. Niet veel polijstkracht, maar dat heeft NXT ook niet bijvoorbeeld

Ik heb gestemd op de NXT 2.0. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik echter ervaring heb met de 1.0 versie en dan de paste. Ik vind dat NXT een goed resultaat geeft. Het heeft een lichte polish in zich en het maskeert lichte swirls. De standtijd is minder maar meestal top ik het toch nog met een collinite of M16 dus.....

Ik heb overigens ook SRP en vind het vreemd dat die niet in het rijtje is opgenomen. Het wordt volgens mij best vaak gebruikt en is volgens mij toch een AIO?

Groeten GdV

ik kies voor chem guys extr all in one.
andere geen ervaring mee behalve meg's nxt en dat vind ik geen all-in-one

all-in-one icm oranje pad geeft een vrij aardige correctiefaktor, zeker op zachtere lakken.
met een witte of groene een stuk milder voor een fraaie afwerking.

Mijn keuze staat niet in het rijtje,

Een onderschat product dat nog wel eens wordt vergeten: Carlack 68

https://www.Carclean.com/product/Car-Lack68/Nano_Systematic_Care_300ml_CARW3_101406

Goede ervaring mee. lichte correctie door de chemische polish. Op een zwarte pad een mooie afwerking + een prima sealant.

Wellicht kun je omdat de polish niet schurend is ook werken met een zwaardere pad voor meer correctie met een net resultaat zonder nabewerking maar dat heb ik niet getest. Voor de prijs een aanrader wat mij betreft. (klein potje maar zuinig in gebruik)

Autoglym SRP Heb ik ook al eens gebruikt. Werkt goed maar het is een keuze om met fillers te werken ja/nee

Oeps: per ongeluk gestemd op nxt tech wax. Ik dacht dat het een hyperlink naar het product was in de shop. Ik wilde even het product bekijken naar aanleiding van de opmerking van Harold mbt wel of geen all in one. (mijn inziens niet)

dutchcardetailing zei:
Tja, dan heb je het ook idd over een all-in-ONE :-"
dutchcardetailing zei:
Blijkbaar mag ik hier niet mijn advies geven??
Zeker wel, maar de hamvraag wat het beste als AIO beschouwd mag worden ;)
Denk dat als we met adviezen aan moeten komen betreffende alle soorten / maten / smaakjes etc, we dan weer terug zijn bij post 1 van dit forum ]d~^

Poorboys World Polish with Sealant!

Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik met de overige producten geen ervaring heb. Ik vind PwS in elk geval wel een geweldig all-in-one product. Een groot voordeel is dat je afhankelijk van welke pad je gebruikt ook (kleine) correcties kan aanbrengen. En...het is PB, dus je kunt het gewoon op een warme lak (= in de volle zon) gebruiken.

Ik gebruikt op dit moment ook poorboys world polish with sealant
En ben daar zeer tevrede over
Alleen moet je hem wel toppen met een wax ik gebuikt hier voor Natty´s paste Wax Red Limited Edition
En na een week even opnieuw toppen met natty dan blijft deze maanden zitten
Daarna als het even kan even na het wassen even QD + Quick Detailer gebruiken

Lenn:)

Nici zei:
Poorboys World Polish with Sealant!

Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik met de overige producten geen ervaring heb. Ik vind PwS in elk geval wel een geweldig all-in-one product. Een groot voordeel is dat je afhankelijk van welke pad je gebruikt ook (kleine) correcties kan aanbrengen. En...het is PB, dus je kunt het gewoon op een warme lak (= in de volle zon) gebruiken.

Dus als ik het goed begrijp zijn er pads waarbij je de polijst functie gebruikt en pads waarbij je de sealant gebruikt ??

En welke kleur pads heb ik dan nodig?
En als je aebei wilt gebruiken moet je dan eerst een laag met de polijst pad em dan een laag met de wax pad?