• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is het verschil tussen de Polishing Power DAP500 en de DAP900?

bs

Detailing addict
27 dec 2010
543
62
hallo,

ik ben geinterreseerd in een dap, ik heb gezien dat ze allebij dezelfde specificaties hebben, maar zit nou echt het verschil in?

-dap900 25 euro duurder als de 500.
- iets meer power

ik hoor het wel, bedankt!

"iets" meer..?
verschil tussen 500 en 900W is toch best aanzienlijk...
maar JA, dat is het enige verschil (grofweg)

DAP 900 is duidelijk krachtiger bij de lagere snelheden....werkt dus ook rustiger. Waar je bij de 500 regelmatiger naar stand 6 moet gaan; haalt de 900 dit op stand 4 à 5.

Maar : de 500 blijft een erg goed ding hoor...in 90% van de gevallen doe je er het net zo goed mee :-)^

corsawim zei:
DAP 900 is duidelijk krachtiger bij de lagere snelheden....werkt dus ook rustiger. Waar je bij de 500 regelmatiger naar stand 6 moet gaan; haalt de 900 dit op stand 4 à 5.

Maar : de 500 blijft een erg goed ding hoor...in 90% van de gevallen doe je er het net zo goed mee :-)^

Harstikke bedankt+iedereen die mij een reactie heeft laten weten, weet iemand wat zo speciaal is aan poorboys black hole?

Wat ik goed vind aan Poorboys blackhole?
dit :
IMG_1556.webp

en dit :
IMG_1754.webp

Is topprodukt en geeft superglans bij donkere lakkleuren....laat zich (zoals alle Poorboysprodukten ) zelfs verwerken in volle zon :-)^

trouwens allebei zo gekregen met een dap500...:-"

Virus zei:
Mooi corsawim! :-)^

Blackhole is en doet wat er in de productomschrijving op de site staat...:)_[]

klopt volledig....dit is één van de produkten dat zichzelf verkoopt; zeker een blijvertje :ja

Zeer mooi gedaan Corsawim, wij hebben een echt donker zwarte auto, daar zal het mooi bij staan.

De DAP900 is intern ook geheel vernieuwd. Hoewel de DAP500 minder dan 1% uitval heeft, lijkt dit met de DAP900 nog een stukje lager te zijn. Het tandwielenhuis is aangepast, waardoor de belasting op de lagers is minder zal zijn.

En natuurlijk is hij een stuk krachtiger. Het leukst is natuurlijk een keer een clinic volgen en beiden uitproberen!