• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wat is het verschil

Rémon

Detailing guru
24 feb 2017
1.108
173
46
Oud-Beijerland
Hey allemaal :grinning: :grinning:
ik zit even met een vraagje wat mij niet helemaal duidelijk is:rolleyes:
wat is nu het verschil tussen deze Sholl polijst pads.
ik zie dat bij de één natuurlijk de blokjes aanwezig zijn en bij de ander niet
37FE6DCB-650D-48B3-8D52-8EDE2FE6EB51.jpeg
7E891785-F06C-4707-992D-DCEB3C2273D4.jpeg

en het koelgat in het midden :pmaar wat zijn nu de andere verschillen,
En wilde ook een dirtlock gaan aanschaffen maar ik lees in een review dat deze stads omhoog komt tijdens het wassen zijn er meerdere mensen met dit probleem?
ik hoor het wel hoop ik
grtz Rémon
 
Goed idee Rémon, ter info, de spider is in het begin stug en en wordt soepel als ie warm wordt. Dus eerst wat vlakke delen doen vooraleer je contouren gaat doen.
 
  • Leuk
Reactions: Rémon
Ik gebruik 20,5L emmers en daarbij komt de Dirtlock nogal eens omhoog. De rubbers zitten er zelfs dubbel opgeplakt.
 
  • Verdrietig
Reactions: Rémon
@nicknameless is die spider pad ook niet voor beter warmte af te voeren ?
dacht dat eens in een you tube video van forensic detailing channel gezien te hebben... Kan me vergissen of het een video van hem was of een andere... do not shoot me.

De spons van Optimum No Rinse is ook zo een gelijkaardig model neen ?
Even off-topic wel, mijn excuses aan de topic starter.
 
Mijn dirt locks zitten goed vast in de 19L grit Guard emmers; wel met de rubbers erbij geplakt die er bij zitten. Als ik de emmer omdraai en schud dan komt hij er niet uit. Ik moet hem dus echt bij de drie inkepingen pakken om hem los te halen.

Die rubbers kun je ook los kopen als extra, maar ik verwacht dat ze bij de 13L ook geen probleem geven met het setje wat er bij zit aangezien die van dezelfde fabrikant zijn als de 19L.

Daarbij zou ik willen waken voor teveel ruimte aan de zijkant door nog meer rubbers te plakken, want dat zou de werking negatief kunnen beïnvloeden.