heb nu m,n auto met black hole behandeld maar wat is of zijn de vervolg stappen?
heb nog niet zoveel van poorboys alleen enkele producten van meg.
heb nog niet zoveel van poorboys alleen enkele producten van meg.
FRfreak zei:Na de Black Hole wordt vaak de Natty's blue gebruikt, maar een andere goede wax kan natuurlijk ook.
tamer zei:dat zou ik niet doen, daar zitten cleaners in die weer een deel van je glaze verwijderen
Bartezzz zei:de RED limited edition bevat meer Carnaube en is iets lastiger uitpoetsen dan de BLUE, welke weer zeer geschikt is voor donkere kleuren.
het gaat hier om kleur nuance's welke niet altijd gezien worden, dus maakt het niet uit welke natty's je gebruikt.
na een Glaze (een voeding) kun je inderdaad het beste een Sealant aanbrengen (in vorm van EX-P van poorboy's)
dit is een duurzamere synthetische wax.
daarna zou je een wax kunnen aanbrengen in de vorm van Natty's of de Dodo juice waxxen met iets meer karakter.
succes.
Heb net een grote fles EXP binnen delen ?GTI-EDITION230 zei:dus alleen met de natty,s ben ik er niet zal dus de EXP Pure Sealant moeten bestellen!
GTI-EDITION230 zei:dus alleen met de natty,s ben ik er niet zal dus de EXP Pure Sealant moeten bestellen!
Berkant zei:Heb net een grote fles EXP binnen delen ?