Ben vandaag bezig geweest met mijn oom op zijn volvo v70 uit 2004 en zwart.
Zijn met mijn gloednieuwe dap 900 en een oranje pad met ssr 2 bezig geweest,
Na het dak en bijde zijkanten is de pad op de motorkap kapot gesprongen, net toen men oom de machine van de motorkap af tilde knalde de pad er gewoon af.
De backing plate was ook echt hardstikke warm en in het midden zat een smeltplek.
Gelukkig was het de laatste run voor de oranje pad.
Eerst dacht ik die heeft te hard gedrukt of zo.
Dus de witte pad er opgedaan om met manello finale verder te gaan.
Hele auto ging oke, toen deed hij nog even het kontje van zijn motor ( suzuki gsx 750 ,^^)
Ging ik de pad even voelen,, hardstikke warm in het midden, trek hem van de backingplate was die gesmolten in het midden.
Wat gaat hier verkeerd ??
* er word niet hard gedrukt
* na 3 stukken van plusminus 30x30 word de machine aan de kant gezet afkoelen ( ergens had ik al gelezen dat het beste was )
* machine is nieuw , er is 1 bmw mee gedaan ( mijn eigen o en gelukkig is het daar niet bij gebeurt )
* pad waren gloednieuw
Wie kan me even helpen, want heb geen zin aan dat dit elke keer gebeurt,
En men oom zit er toch ook wel mee in zen maag
Zijn met mijn gloednieuwe dap 900 en een oranje pad met ssr 2 bezig geweest,
Na het dak en bijde zijkanten is de pad op de motorkap kapot gesprongen, net toen men oom de machine van de motorkap af tilde knalde de pad er gewoon af.
De backing plate was ook echt hardstikke warm en in het midden zat een smeltplek.
Gelukkig was het de laatste run voor de oranje pad.
Eerst dacht ik die heeft te hard gedrukt of zo.
Dus de witte pad er opgedaan om met manello finale verder te gaan.
Hele auto ging oke, toen deed hij nog even het kontje van zijn motor ( suzuki gsx 750 ,^^)
Ging ik de pad even voelen,, hardstikke warm in het midden, trek hem van de backingplate was die gesmolten in het midden.
Wat gaat hier verkeerd ??
* er word niet hard gedrukt
* na 3 stukken van plusminus 30x30 word de machine aan de kant gezet afkoelen ( ergens had ik al gelezen dat het beste was )
* machine is nieuw , er is 1 bmw mee gedaan ( mijn eigen o en gelukkig is het daar niet bij gebeurt )
* pad waren gloednieuw
Wie kan me even helpen, want heb geen zin aan dat dit elke keer gebeurt,
En men oom zit er toch ook wel mee in zen maag