• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wat moet ik doen??voor ik mijn wil gaan auto bestickeren ??

Gewoon wat je normaal ook zou gebruiken, en de stickeraar verbieden om met een torkrol (dus PAPIER!) je wagen te ontvetten voor het plakken...

@ivo's : in een eerder topic lees ik het volgende van jou ( letterlijk jouw woorden ) :

"Zolang je geen coating gaat aanbrengen, lijkt Pro Polish me juist HET product ter voorbereiding van een glaze/waxlaag.... Bij coating gebruik uiteraard wel altijd extra ontvetten."

Mijn vraag : kan dit dan ook als je dus de auto gaat laten bestickeren ?? ( enkel prof. polish ) , persoonlijk zou ik dan denken dat dit beter is dan ontvetten ALS de stickers er later af moeten ....want als je ontvet dan "pakt" de lijm harder in de lak . :weetniet

Of is er dan veel meer kans dat de stickers gaan loskomen na enige tijd ??

Ik vermoed dat de pro polish de poriën van de lak leeg trekt, maar een licht filmpje achterlaat.
Voor stickering die lang moet blijven zitten zou ik persoonlijk willen adviseren om inderdaad met IPA of iets soortgelijks nog na te behandelen.
De motorkap en het dak van mijn huidige wagen zijn gewrapt door een professional, deze heeft ook eerst sterk ontvet.
Dit zit er na meer dan 150.000km nog steeds pefect op!