• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat raden jullie mij aan voor mijn velgen?

trikke

Detailing addict
11 jan 2014
43
52
Ik heb een andere wagen gekocht en dit is voor mij de eerste wagen met deftige velgen. Tot op heden heb ik al heel wat kuisspul gekocht maar nog niks om velgen netjes te maken....en te houden.

Graag jullie advies?

R4sx0S5.webp

- EZ : kleine versie ( + grote als deze past ) voor de binnenkant

- zachte kwast of de Mothers wheel brush ( voorzijde )

Btw : proficiat met de "andere" wagen ! :-)^

Dank jullie wel :-) Meteen aan het mandje toevoegen. Ik zal nog maar een beetje wachten om de bestelling door te geven want er zal nog wel bij komen vermoed ik.

Zo te zien nog super netjes, dus ik zou een coating nemen
Vooraf met Non-Ferro en licht polijsten. Dan heb je van de coating rond een jaar plezier en zijn ze veel makkelijker bij te houden

Wat RedCat zegt. :ja zelf tijden gewoon wassen bijhouden en beschermen met Poorboys World Wheel Sealant. Gaat uitstekend, maar met een coating scheelt het je aanzienlijk werk. Zelf heb ik onlangs Nanolex Ultra Paint&Alloy sealant verwerkt. Prima product tot nog toe. Hoe het werkt in de praktijk kan ik pas van het voorjaar laten weten als de velgen weer onder de auto kunnen.

Hoi,

Nog meer plaatjes van jouw nieuwe aanwinst ? Ben nieuwsgierig.
Ga je jouw avatar nog wijzigen ?

Mvrgr,

Harko.

Ik zal vanavond meer plaatjes posten en ook mijn avatar wijzigen. Auto staat Spic en Span, nu begin ik nog snel aan de motor voor het donker is.

Hier wat foto's:

FFwAVLh.webp

hHBZHOu.webp

1fy2ye1.webp

E89J3Zl.webp

Gw6StUh.webp

B2R6Hk9.webp

GSYZyY6.webp

7cLmUaX.webp

mN1b3N9.webp

Dankjewel, binnen een paar weken zal ik eens aan het vijfstappenplan beginnen.