• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat te doen met meegespoten deurstrips tijdens polijsten?

Rick

Detailing rookie
6 aug 2008
23
0
Hallo poetsers,

Ik ga binnenkort beginnen met het detailen van mijn 9 jaar oude Audi S4. Er ziiten de nodige swirls en kleine krasjes in die ik graag weg zou willen poetsen.
Heb een (goedkope) excenter aangeschaft en de nodige poorboys spullen.

Nou wil ik beginnen met de SSR2.5 met de witte LC pad om te kijken of deze het gewenste resltaat geet. Wanneer deze niet het gewenste resultaat geeft probeer ik de oranje pad.
Mijn vraag is nu, wat ik doe met de meegespoten strips die op de deur zitten? Kan ik deze gewoon mee behandelen tijdens de of moet ik deze afplakken en later behandelen met bijvoorbeeld SSR1 met een witte of rode pad?

Grt,
Rick
 
Je kan ze afplakken en naderhand behandelen met de hand ,maar je kan er ook rustig met de machine overgaan..
Ik ga er altijd gewoon met de machine over teminste met een excenter..
Denk er gewoon aan dat het niet te warm wordt en let op ,dan kan je geen problemen krijgen..:)^
 
Maar wel tijd om hier een vraag te stellen en daarna nog een keer terug te komen voor het antwoord. :confused: :confused:

Groet, Peter