• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat te kiezen: Pete's 53, Collinite 915 of 476S

Bedankt voor alle reacties !
Als ik het zo hoor,zou dus eigenlijk als ik de M16 eerst zou doen en dan met laagje natty's erover heen,dat ik een aardig goed effect heb ?

En wat ik verder merk,met collinite zal ik zeker goeie standtijd hebben,en met petes een erg mooie glans ?

Ben eigenlijk wel benieuwd wat nou de beste combo zou zijn met de spullen die ik heb en met de spullen die ik zou willen bestellen:roll

Ik denk dat de M16 een langere standtijd heeft dan de Natty's.

Zelf vindt ik de M16 een heerlijke wax, zeker in combinatie met M21, mits goed en dun aangebracht.

We zullen van de week wel een en ander testen. Komt helemaal goed :-)^

Van mijn kant nog even een goed woordje voor de Pete's 53. Mijns inziens een erg fijne wax met een lekkere kokos lucht. Heel mooie natte glans mee te behalen zeker op zeer donkere kleuren, fijn verwerkbaar en voor een showwax best een goede standtijd. Ondanks dat ik een stuk of 17 waxen op voorraad heb ben ik al aan de derde pot Pete's begonnen. Zeker een aanrader voor zwarte lak.

Als ik het zo verder lees,zijn eigenlijk alle drie de waxen warmee ik twijfel wel goed,alleen voor verschillende doel einden eigenlijk:lol
En het zou ook eventueel nog een extra dodo juice waxje kunnen worden uiteraard.Maar aangezien ik van elk merk wel wat wilt hebben voor de collectie:ja de keuzen bij de andere merken.

En ben benieuwd wat je voor me in petto heb nicknameless:lol Moet het wel eff redelijk weer worden:'(