• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat voor broes/tuinspuit/spuitpistool gebruik je?

Nu nog...

210_1_lw_5.webp

Als de foamlans binnen is, ga ik de Nilfisk HD gebruiken ;)

ik heb ook die Gardena classic dinges; verstelbaar en goedkoop. Gebruik het alleen als ik wil voorsproeien, en dat doe ik nauwelijks...

Gebruik zelf ook de Gardena Classic tuinspuit om de lak nat te maken en nat te houden tijdens het wassen zelf.
Nadat ik de auto volledig gewassen heb gaat ie eraf en spoel ik af zonder spuitstuk.

al ondervonden dat die spuitstukken echter niet valbestendig zijn waardoor ze sneller gaan lekken, daarom dat ik het hou op een goedkoop spuitstuk. En heb net zoals Koko een tussenstuk met kraantje zitten (is handiger dan de tuinslang dicht te knijpen om het sproeistuk eraf te halen)

Ik gebruik een of ander pistool dat ik ooit bij de Hema gekocht heb. Het ziet ook echt uit als een pistool alleen dan lichtblauw met zwart. Dit pistool zorgt voor iets meer druk, maar dat is natuurlijk niet te vergeliken met een hogedrukreiniger. Door aan de voorkant te draaien kun je verschillende standen kiezen (nevel, een soort douchestand en 2 standen met wat meer druk).

Bovenop zit een draaidop waarmee je ook schampoo kan toevoegen maar die mogelijkheid gebruik ik nooit.

Ik gebruik een heel simpel Gardena pistool. Een draaiknop om de straal te verstellen, verder niets. Ding is al jaren oud, maar doet nog steeds goed zijn werk. net als vele anderen wordt het pistool alleen gebruikt voor het wassen en voor de wielkasten. Voor het afspoelen na het wassen: pistool eraf en met een lichte straal langs de auto afspoelen. Het water loopt zo van de lak af, afdrogen is nauwelijks nodig. :jippie

ik gebruik de classic gardena tuinspuit maar ben ook in het bezit van de gilmour foamaster, die gebruik ik af en toe, je kan de beker eraf koppelen en houdt de spuit over maar vind de straal niet zo fijn,....