• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat voor dap500 set voor een citroen XM 1998

Miche

Detailing rookie
19 aug 2010
7
0
Had zelf het idee, dat de lak van de citroen redelijk zacht is, en heb begrepen dat de poorboys set dan de betere keus is?

Graag jullie mening!

Edit: is deze dan ook bruikbaar voor de ford lak, ( transit 2004)?

Tip :! : Je kunt het idee hebben dat de lak zacht is, maar dat weet je pas nadat je een testspot hebt gedaan.

Ikzelf gebruik de Monello set: Mezzo, Inizio en Finale.
De Dap 500 met Raffini pakket kan ik je sterk aanraden. Ook omdat je met de Transit aan de slag wilt. De Monello producten werken zeer prettig, ook op een zachtere lak.

http://members.quicknet.nl/8hoven/Detailen/PADcetera.jpg

Het handige schema van mk-us!

Even deze topic gebruiken om geen nieuwe aan te maken . Ik vroeg mij af of mijn auto (citroen grand picasso) nu een harde of zachte lak heeft ?
Want lees dit hier dikwijls op het forum . ;-)

Daar valt helaas niets over te zeggen,per model,kleur,jaar,is er onwijs veel verschil in de hard/zachtheid van de lak.
De enige manier om hier achte te komen is een testspot...

Ach zo bedankt in ieder geval voor het antwoord , zal dit dan wel zien als ik mij een dap 900 heb aangeschaft met de tijd . ;-)