• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat zou het kosten

Davider

Detailing rookie
20 jun 2022
1
2
Hey iedereen, ik ben zelf automonteur als hobby, en ik heb hier 1losse achterbumper en een voorbumper die ik heb gekocht voor men auto, alleen beide moeten nog een kleurtje hebben( staat nu nog geen kleur op) heeft iemand een idee wat me dit zou gaan kosten? Dus even kort alleen spuitgieten aangezien demontage niet moet
 
Dat is meer een vraag voor een spuiter
En dan zijn de kosten afhankelijk van het (voor)werk en de mate waarin de kleur meer werk vraagt
Reken zeker op 150 euro per bumper
 
Zijn de bumpers nieuw? Zit er een primer op? Zijn deze echt schadevrij of hier en daar wat steenslag/krasjes?...
Tel ongeveer 200-250 euro per bumper om ze compleet in de lak en blanke lak te zetten, mits ze enkel gespoten moeten worden. Dienen deze nog geschuurd, of gedemonteerd (grillen, sensoren e.d. eruit?), geprimerd te worden dan mag je snel het dubbele tellen.

Je mag een 60-70 euro/uur tellen excl. de (spuit)producten + gebruik van de cabine of smartbox.
 
  • Leuk
Reactions: Heijneker