• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Water lekkage hemeltje

volkswagen1989

Detailing rookie
6 sep 2025
3
2
Hey,

Helaas nog 1 probleempje. Ik haal net mijn auto op bij de dealer. Er zat een water lekkage in mn dak via de antenne. Helaas zie ik nu dit! Lijken wel water kringen. Hij is vandaag schoon gemaakt door een poetsbedrijf van de dealer. Ik zal voor en na foto's plaatsen. Zal ik hiermee ook maar gewoon terug gaan? Ook al is het garantie, ik vind het niet oke. Of zelf nog proberen weg te halen?
20250902_193008.webp

Bijlagen

• 20250908_160454.webp
    20250908_160454.webp
    87,5 KB · Weergaven: 28
  • 20250908_160520.webp
    20250908_160520.webp
    50,3 KB · Weergaven: 29
Als het foto 1 is, zou ik het zeker niet accepteren.
Maar als het foto 2-3 is, moet je wel heel goed kijken.. En als jij vind dat het niet goed is, dan moet je terug gaan naar de dealer.
En anders zelf doen, dat lijkt mij niet onmogelijk.

Zeker niet zelf aan beginnen in deze staat. Laat hun het proberen op te lossen dan heb je nog kans op aansprakelijkheid. Er is een kans dat de hemel aan het loslaten is zoals hierboven aangegeven en dat gaat erger worden bij iedere poging die je zelf gaat ondernemen met verlies van aansprakelijkheid.