• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waterspots/kalkvlekken voorkomen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
@DetailingDutch uit je antwoord blijkt juist dat je nog niet zo snel leert dan je zou denken. Je verwacht klip en klare antwoorden op een forum met duizenden leden. Zo gauw als er iets wordt aangehaald wat jou niet in je straatje past ga je rare dingen zeggen…prima hoor maar zelf ben je ook niet echt het toonbeeld van constructieve of opbouwende antwoorden…just saying…
We zijn allemaal gasten hier op dit forum van CC, laten we ons dan ook als gasten gedragen i.p.v. eisen stellen aan antwoorden.

@Altos je hebt helemaal gelijk! Bedankt voor je constructieve en opbouwende antwoorden...Het heeft mij enorm geholpen en inzichten gegeven in hoe ik nu verder kan.

Voor de rest van de mensen, bedankt voor jullie mening en reactie op mijn vraag. Sommige heb ik wat aan gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.