• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Watervlekken op de voorstoelen

Kawouter

Detailing addict
15 feb 2011
402
62
Hallo allen,

Het is alweer een tijd terug dat ik hier mezelf heb laten zien. Wij hebben inmiddels een Fiat 500 uit 2008 gekocht ipv de rode Lancia Ypsilon.

Nu zit daar half leren bekleding in met een grijze stoffen zitting. Nadeel is dat als er water op komt, dit heel lelijk opdroogt.

Ik heb het even opgezocht op het fiat 500 forum en het blijkt een meer voorkomend probleem te zijn (productie foutjes) en zelfs daar verwezen ze door naar hier:-b :-b

Dus hierbij de vraag, hoe krijg ik die watervlekken het beste er uit?

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ik hoor graag van jullie!!

Groetjes Wouter
 
Borstelen met APC en dan droogwrijven met een handdoek.
Of iemand zoeken met een extractor :)
 
haha dan kom ik weer bij jou langs Juffer. Maar nu niet met de gele punto maar met de 500 haha. ;)

Ik ben beetje huiverig om apc op de stoelen te gebruiken. Vooral als ik zie wat alleen een beetje kraanwater al kan doen. Kan ik dan wel veilig APC er op gebruiken in zeeeeer verdunde vorm?
 
Je bent van harte welkom !

Als je langskomt dan zou ik er nog even helemaal niks aan doen. We kunnen het met gewoon water proberen en wat ik de laatste tijd ook wel eens doe is een scheutje vloeibaar wasmiddel in de extractor doen ipv APC.

Overigens ben ik morgen de gehel dag vrij, net als maandag en dinsdag. Locatie is niet meer n Zeewolde maar in Harderwijk.
Stuur maar een pb als je langs wil komen.