• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wax met gebruiksgemak

Nazweten is inderdaad net effe anders. En buiten dat, breng je een waxlaag egaal aan en zou je dus geen banen moeten kunnen zien nadien als het nazweten was.

Da's toch wel apart, @Timm. :confused: Ik kan toch maar een paar dingen verzinnen, maar die heb je zelf al kunnen weerleggen:

* Product over een vervuilde lak.
* Product trekt niet voldoende ''in'' de lak.
* Waxlaag té dun.


De laatste kan ik mij iets bij voorstellen; Ik smeer een wax niet alleen op de lak, maar probeer het ook lekker in te masseren. Zeker bij rijkere waxen zie je bij één pass de lak iets donkerder worden, maar vlekkerig. Wanneer je dan lekker inmasseert, krijg je de boel lekker gevoed en egaal.

Jij maakt echter rechte banen. (Wat sommige waxen/handleidingen ook aangeven)

Maar als jij een detailer met toevoegingen gebruikt, zoals gisteren met de BSD, zie je de volgende ochtend de vegen van je doek???
 
Het is altijd een schoon oppervlak. Onstaat bij zowel circulaire applicatie als in banen en ook verspreiding op mv-doek.

Op een geprepareerde ondergrond met nieuwe wax evenals net gewassen ondergrond met booster.

Zo zag ik van de BSD de vegen, bij een wax zijn het echt de kringen.

Het is dus enkel bij een verse laag en doet zich voor bij vocht/ochtenddauw ongeacht het product.
 
IMG_2471.jpg


Uhm, ivm onleesbare achterkant zeker overslaan als het gaat om gebruiksgemak.