Ik heb een 8 weken oude auto met een antraciet kleurige lak. De lak werd gewaxd afgeleverd, gelukkig hadden ze genoeg sporen achtergelaten als bewijs rofl
Ik wil de lak eens grondig aanpakken voor het eind van de zomer. Ik heb het tot dusver gehouden bij wassen met Meg's Gold Class en drogen. Vliegen e.d. aangepakt met PB Bug Squash, velgen met AutoGlym Clean Wheels.
Wat zou ik moeten doen voor een goede glans?
Ik heb een kleiset van Meg's in huis dus dat is een mogelijkheid, alhoewel ik betwijfel of de lak erg verontreinigd is.
En dan?
Een Glaze? Bijv. PB Black Hole. Zo ja, moet ik dan verplicht eerst Clayen?
En dan Sealant? Ik ben op zoek naar iets dat lekker lang blijft zitten en maximale bescherming biedt. Ik maak veel KMs dus het moet hardnekkig zijn!
Ik neem aan dat een Carnauba was niet optimaal zou zijn in dat geval.
Alle advies is welkom!
Ik wil de lak eens grondig aanpakken voor het eind van de zomer. Ik heb het tot dusver gehouden bij wassen met Meg's Gold Class en drogen. Vliegen e.d. aangepakt met PB Bug Squash, velgen met AutoGlym Clean Wheels.
Wat zou ik moeten doen voor een goede glans?
Ik heb een kleiset van Meg's in huis dus dat is een mogelijkheid, alhoewel ik betwijfel of de lak erg verontreinigd is.
En dan?
Een Glaze? Bijv. PB Black Hole. Zo ja, moet ik dan verplicht eerst Clayen?
En dan Sealant? Ik ben op zoek naar iets dat lekker lang blijft zitten en maximale bescherming biedt. Ik maak veel KMs dus het moet hardnekkig zijn!
Ik neem aan dat een Carnauba was niet optimaal zou zijn in dat geval.
Alle advies is welkom!