• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wax voor wieldoppen

greenman

Detailing chief
9 okt 2011
371
88
44
Wat zouden julie aanraden voor wieldoppen?Heb het liefst een spraywax Zat te denken aan Hydrorim Spray On Wheel of de reload die ik heb staan hier voor gebruiken
 
Persoonlijk zie ik spray wax niet als een erg goede hiervoor, zelfs de speciaal voor bedachte. Er bestaan wel goede vaste waxen voor, staan in de webshop. Makkelijkste en langst durende is een coating...
 
Ik heb zelf ook wieldoppen. Waarom zou je de moeite nemen ze te waxen/coaten @grijzepanda ?

Ik deed ze 3-4x per jaar in de Poorboys Wheel Sealant. Best wel een werkje (3 lagen), maar kan nou niet zeggen dat je er op doppen echt veel voordeel van hebt. Met een kwast en een wheel cleaner is t namelijk ook zo schoon.

Mocht je ze echt merkbaar schoner willen houden als je en HD hebt, dan inderdaad Rim of Cancoat.

Trim zou ik niet gebruiken @Quantoxx , de wieldoppen zijn gespoten he, zelfde behandelen als een lak of velg zou ik zeggen.
 
  • Leuk
Reactions: Altos en Zluytr
Voor wieldoppen zou ik lekker Gyeon Cancoat nemen! Dat beschermt wel hoor . Lekker Makkelijk schoonmaken dan.