• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxen HYMER T 674 CL

Larsvk

Detailing rookie
19 okt 2016
1
2
29
Beste allen,

Ik ben nieuw op dit forum maar ik denk dat dit ik hier op de juiste plaats zit. Ik wil graag een waxlaag (beschermlaag) aanbrengen op een HYMER T 674 CL. Ik weet echter niet welke wax ik moet gebruiken aangezien ik ook niet goed kan begrijpen wat het soort materiaal is van de gladde buitenkant.

Mijn auto behandel ik met Turtle Wax en deze bevalt mij goed maar ik weet niet of ik deze ook de camper kan aanbrengen.

Hierbij een link naar een foto voor de duidelijkheid om welke camper het gaat.
http://images9.images-speurders.nl/images/15/1577/157754359_3_big.jpg

Alvast bedankt.

Die kan je gewoon behandelen alsof het een auto is
Alleen met polijsten opletten op de grote vlakken van de opbouw
Die laag is in verhouding dun.

Heb je er plezier aan om hem netjes te houden, pak je een mooie wax zoals Collinite
Wil je gemak dan neem je een shampoo als Bathe+ of een spray als Acquafobia

Hallo Larsvk,

Ik heb de Collinite 845 een paar keer gebruikt op de Hobby van mijn ouders. Ik bracht deze vloeibare wax aan met een machine, maar handmatig is ook goed te doen.

Greetz

• Leuk
Reacties: RoyR
Bij zulke oppervlaktes zou ik zelf ook Collinite 845 pakken. Lekker machinaal aanbrengen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Je kan hem ook in de turtle wax zetten die je op dit moment gebruikt, als je daar tevreden mee bent.
Na het waxen kan je een spraywax/detailspray gebruiken om de boel bij te houden.