• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxlaag te zien bij condens

Egepolo

Detailing rookie
10 mrt 2014
131
0
S'ochtends vroeg staan zoals vele auto's er nat(condens) bij. Nu kan je bij mijn auto dan ook precies hoe ik m'n wax heb aangebracht! Hoe komt dit? En wat valt hier aan te doen?

Kan goed het zweten van de wax zijn, of het uit buffen (boenen) is niet goed gegaan. Na de eerst volgende wasbeurt zou het weg moeten zijn.

Dat voorkom je bijna niet hoor. Niet te veel zorgen over maken :) Even nalopen met detailspray na een wasbeurt.

Is in de winter ook : geen zorgen over maken ;)
220313002_zps73b1a33d.webp

Goed om te weten, denk toch dat ik nog steeds te dik aan het waxen ben. Het probleem is alleen, zodra je het superdun doet loopt je pad zooo stroef , ook met een pufje detailer van te voren.

Het ligt ook heel erg aan de pad die je gebruikt hoe stroef hij loopt, ik heb er van carclean die goed glad zijn en niet veel opnemen, ooit heb ik eens een set goedkope gekocht ergens anders en dan merk je goed het verschil.

Zowel de DJ- Blue velvet PRO als de Collinite #845. Verlopen allebei zeer stroef, tenminste bij mij, dus er is iets wat ik verkeerd doe.

Zelf gebruik ik reload en quickdetailers en daarbij treed dit verschijnsel ook op.Na meer dan een jaar kan ik je ook niet een oorzaak en oplossing geven.
Enkel dat je er geen zorgen om hoeft te maken omdat het geen afbreuk aan je werk geeft.
Heb de produkten al op verschillende manieren aangebracht,minder produkt,meerdere keren afnemen met verschillende soorten microdoeken enz...
Maar niets dat een ander resultaat oplevert.
Dus niet van wakker liggen

• Leuk
Reacties: opelmark
Ik heb dat ook na het gebruiken dodo basic of bling wax. Bij Collonite was het me niet zo opgevallen eigenlijk..... Dus als ik het zo lees, don't worry....