• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wazige strepen na Poorboy's SS&S

Stofke

Detailing addict
28 feb 2011
380
62
Allereerst even vermelden dat ik al een jaar BTBM van dodo juice gebruik voor het wassen van mijn zwarte passat. Nadat deze op was ben ik onlangs begonnen aan een fles SS&S van Poorboy's die hier al een maand of 2 stond. Na een tijdje te staan zag ik onderaan een witte brei, soort bezinksel, na even goed schudden werd dit terug vermengt met de rest, nog iemand die dat heeft als hij de SS&S een tijdje niet heeft gebruikt ?

Afgelopen weken dus de SS&S gebruikt en ik moet zeggen na het drogen met de droogdoek zie ik op mijn motorkap altijd wazige strepen, die zijn afkomstig van de washmitt maar met BTBM heb ik dat probleem niet. Het is precies of er blijft een filter liggen door het gebruik van die SS&S. Na een detailer te gebruiken is het meestal weg maar wou toch even weten of er nog zijn met dat probleem. Ik ga het zeker niet laten om hem te gebruiken want vind na paar keer gebruik de SS&S een prachtige glans geven na het wassen, zelfs nog iets beter dan de BTBM mijn insziens.

Of misschien moet ik eens na het wassen de auto afspuiten ipv onmiddelijk af te spoelen zonder druk. Mijn conclusie is dat de SS&S precies wat vettige strepen achterlaat. Het rare is dat dit enkel op de motorkap zo is.
 
Hoeveel gebruik je? (mengverhouding) Gebruik zelf onder andere ook SS&S en heb er nooit problemen mee gehad!

Dat het product wat gaat schiften is normaal, doet hij bij mij ook. Flink schudden en het is inderdaad weer goed. Persoonlijk vind ik BTBM en SN net iets lekkerder dan SS&S.
 
Ik zie juist aan mijn orderoverzicht dat ik de SS&S heb van eind december. In januari heeft het hier bij ons tot -15 gevroren dus in de garage zal het ook wel flink koud geweest zijn. Het kan inderdaad een oorzaak zijn voor die brij onderin de fles.
 
Wil wel even vermelden dat het buiten -15 vroor en niet in mijn garage hé. Ik vermoed dat het toen een 3-tal graden was in de garage.
 
Ik bewaar die van mij in de bijkeuken, en daar vriest het niet! En SS&S wil best wel schiften, maar even schudden en de werking blijft hetzelfde.
 
ik had me ss&s een keer in de auto laten staan van de winter en dat was 1 grote ijslollie geworden. Laten ontdooien en heb geen last van de genoemde beschrijving...
 
Mijn fles SS&S is nu op maar dat schiften heb ik nooit gehad, moet wel zeggen dat mijn spullen altijd binnen staan in huis.