• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Webshop producten weergave

M-

Detailing trainee
19 aug 2013
28
25
In de webshop kan je de producten als tegels of als lijst weergeven. Standaard staan de producten als tegels weergegeven. Ik heb zelf liever de producten als lijst weergave, vind ik wat makkelijker/fijner bladeren :roll

Is dit ergens in je profiel in te stellen (of via cookies) zodat ik niet bij elke categorie die ik aanklik de weergave hoef aan te passen naar lijst?

Bedankt alvast :)^
 
Nog niet, maar het is niet veel moeite om te maken, dus ik denk dat het over een paar dagen wel mogelijk is. :ja
 
Zit op de iPad ook nog wel eens te pielen, dat de tegels groot blijven en over de tegel ernaast gaat.
Weet niet hoe ik de tegel dan weer kleiner krijg?
 
Ah mooi bedankt Bert :)

Dat probleem heb ik ook rallimart als ik op de eipet zit te browsen. Dan werkt de lijst zoiezo fijner.